۴۲۲ واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده شهری زنجان تسهیلات دریافت می‌کنند

بهزاد کردلو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد واحد مسکونی در بافت های فرسوده شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرمدره و قیدار برای دریافت تسهیلات بافت فرسوده ثبت نام و به بانک معرفی شده اند که در این میان بیشترین ثبت نامی ها برای دریافت تسهیلات بافت فرسوده در استان مربوط به شهرستان زنجان با معرفی ۳۳۴ واحد مسکونی است. 

وی یادآورشد: از ۱۳ دی ماه سال گذشته سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس https://saman.mrud.ir فعال شده و سازندگان بخش خصوصی در بافت‌های کم برخوردار و ناکارآمد شهری در استان زنجان می‌توانند برای دریافت تسهیلات بانکی اقدام و در این سامانه ثبت نام کنند.

کردلو تعداد واحد عقد قرارداد با بانک را ۲۹۶ مورد اعلام کرد و اظهار داشت: مبلغ عقد قرارداد ۸۶۳ میلیارد و ۶۴۱ میلیون تومان و مبلغ پرداختی بالغ بر ۴۱۴ میلیارد و ۲۱۳ میلیون تومان است. 
رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان تاکید کرد: مکاتبات لازم با وزارت راه و شهرسازی و شرکت بازآفرینی شهری صورت گرفته و متقاضیان به صورت مرحله‌ای برای دریافت تسهیلات بافت فرسوده از طریق سامانه مذکور به بانک عامل معرفی می‌شوند.
کردلو افزود: ثبت نام جهت دریافت تسهیلات برای واحدهای مسکونی بافت فرسوده شهری در استان زنجان همچنان ادامه دارد و متقاضیان می توانند در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن ثبت نام کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =