هلال احمر زنجان به بیماران نیازمند تسهیلات پرداخت می کند

به گزارش خبرنگار ایرنا  دکتر سید قاسم موسوی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به رسالت و ماموریت های جمعیت هلال احمر مبنی بر تسکین آلام بشری در جامعه و افزایش اثر بخشی خدمات حمایتی به بیماران، تسهیلات بانکی به منظور رفع بخشی از مشکلات این هموطنان پرداخت می شود.
وی یادآوری کرد: بیماران نیازمند برای استفاده از این تسهیلات می توانند مدارک خود را به شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، ماهنشان، طارم و ایجرود  تحویل دهند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به مدارک مورد نیاز برای دریافت تسهیلات اشاره کرد و گفت: بیماران نیازمند باید پیش فاکتور یا فاکتور دارو که دارای مهر با صورتحساب بیمارستان مبنی بر هزینه های درمانی مورد نیاز پرداخت شده از سوی متقاضی را به همراه خلاصه پرونده بیمارستانی ارائه دهند.
موسوی اظهارداشت: سقف تسهیلات بانکی به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال و بازپرداخت پنج ساله تعیین شده است.
به گفته وی پس از تکمیل مدارک مورد نیاز از هر خانواده فقط یک نفر می تواند از این تسهیلات بهره مند شود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: داوطلبان، امدادگران و اعضای جوانان افتخاری هلال احمر این استان و همچنین خانواده های آنها که نیازمند هزینه های دارویی و درمانی هستند در اولویت این طرح قرار دارند.
موسوی اضافه کرد: پس از تکمیل پرونده بیماران نیازمند، جمعیت هلال احمر در سطح استان زنجان این هموطنان را برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی خواهد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + شش =