پیست دو و میدانی ۱۵ خرداد زنجان راه اندازی می‌شود

 محمد رستمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، درباره آخرین وضعیت تکمیل پروژه پیست مجموعه ورزشی انقلاب زنجان افزود: امیدواریم با حل شدن مسائل حقوقی این پیست با انتخاب پیمانکار به مناقصه گذاشته می شود و از این ظرفیت مهم نیز برای استفاده ورزشکاران و مربیان قدم برداریم.

وی درباره فعالیت پیست های دو و میدانی در شهرستان ها نیز اضافه کرد: متاسفانه ابهر یک پیست خاکی دارد و در سایر شهرها پیست خاکی هم نداریم که امیدواریم، ادارات ورزشی شهرستان ها با توجه به قابلیت ورزشکاران شهرستان ها در مادر رشته های ورزشی به این مهم توجه داشته باشند.  

 این مسوول، ظرفیت های سخت افزاری استان زنجان بخصوص مرکز استان را در زمینه دوومیدانی قابل توجه عنوان کرد و با تاکید بر معرفی روزافزون مادر رشته های ورزشی بین عموم اظهار داشت : تلاش اعضای هیات در دوره جد ارتقاء جایگاه هیات همچون دوره های گذشته است و امید داریم با برنامه های مدون بتوانیم به آن جایگاه برسیم.  

رئیس هیات دوومیدانی استان در پاسخ به سوالی درباره اجرای طرح استعدادیابی از مدارس استان نیز  گفت: هیات در دوره جدید از اسفند سال گذشته مسوولیت قبول کرد که به دلیل شرایط کرونایی مدارس غیرحضوری بود و در سال جدید هم مدارس به صورت جدی بازگشایی نشد، مساله استعدادیابی دوومیدانی پس از بازگشایی مدارس در ماه مهر موکول شده است.  

به گفته رستمی، مهمترین برنامه امسال  این هیات در کنار استعدایابی تشکیل تیم دوصحرانوردی استان است که روزگاری زنجان ابرقدرت و به قولی کنیای ایران در این رشته بود.  

وی با تاکید بر اینکه برای اجرای هر طرحی ابزارهای خاصی باید فراهم شود خاطر نشان کرد: مهمترین سرمایه برای هر رشته ورزشی، ورزشکار است و این در حالی است که تمامی ورزشکاران ما دانش آموز هستند که از نهاد تعلیم و تربیت جذب می شوند.  

 رئیس هیات دوومیدانی استان زنجان یادآور شد: به همین دلیل با معاونت ورزش اداره کل آموزش و پرورش استان تفاهم نامه ای امضا شده که دبیران ورزش مدارس برای معرفی ورزشکار اقدام کنند و هیات دوومیدانی هم کلیه امکانات از جمله سالن و پیست را رایگان در اختیار آموزش و پرورش قراردهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − هشت =