مجموعه گردشگری طارم افتتاح شد

زهرا جعفری بامداد چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:بیش از ۵۰ میلیارد ریال برای ساخت این طرح گردشگری تاکنون هزینه شده که این منطقه ازلحاظ گردشگری بسیار برجسته است و باید زیرساخت‌های آن پیشرفت کند.

وی اضافه کرد: این مجتمع با ساخت ۱۱ سوئیت و با اشتغال‌زایی ۱۵ نفر به‌صورت مستقیم و با حمایت گردشگری به بهره‌برداری رسید که  امیدواریم تا در آینده شاهد بهره‌برداری از چنین پروژه‌هایی در نقاط دیگر شهر باشیم.

به گفته این مسوول، میراث‌فرهنگی این شهرستان برای حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای اجرای زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان آمادگی دارد.

همچنین فاز اول مجموعه گردشگری عمارت قصر سفید در شهرستان ابهر افتتاح شد.

رییس اداره‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ابهر نیز گفت: در فاز اول میزان سرمایه‌گذاری در مجموعه گردشگری عمارت قصر سفید شهرستان ابهر ۲۵۰ میلیارد ریال بوده است.

داود آبیان افزود: میزان اشتغال‌زایی این طرح ۲۰ نفر به‌طور مستقیم و ۴۰ نفر به‌ شکل غیرمستقیم بوده و این پروژه در زمینی به مساحت یک هکتار و ۵۰۰ مترمربع و با زیربنای دو هزار و ۴۰۰ مترمربع شامل سالن چندمنظوره، سوئیت‌های اقامتی و سرویس‌های بهداشتی احداث‌ شده است.

این مسوول ادامه داد: در سال‌های گذشته در حوزه گردشگری ابهر اقدامات چشمگیری انجام‌شده و این تحولات در حوزه گردشگری نتیجه کار تیمی و وحدت است که در شهرستان جریان دارد.

وی خاطر نشان کرد: اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ابهر برای حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای اجرای زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان آمادگی لازم را دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × دو =