خط تولید محصولات لنت ترمز خودرو در خرمدره پلمپ شد

 امیر حاجی قربانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خط تولید یکی از واحدهای تولید کننده لنت ترمز خودرو واقع در شهرک صنعتی خرمدره، به علت رعایت نکردن قوانین و ضوابط استاندارد و علیرغم تذکرات مکرر، توسط کارشناسان اداره استاندارد شهرستان ابهر پلمب شد.

وی اضافه کرد: تولید و عرضه محصول لنت ترمز خودرو مشمول مقررات استانداردهای اجباری بوده و تولید انبوه و عرضه به بازار بدون داشتن گواهی استاندارد ممنوع است.  

 این مسوول ادامه داد: نسبت به دهه های قبل، شناخت و آگاهی مردم نسبت به استاندارد افزایش یافته و به سطحی رسیده است که اغلب افراد هنگام خرید کالا و خدمات به علامت استاندارد آن توجه می کنند.

وی، با بیان اینکه کد ۱۰ رقمی که بر روی کالاها و محصولات درج شده، نشان دهنده اصالت و اعتبار آن است افزود: اهمیت توجه به استاندارد کالاهای خریداری شده باید در جامعه نهادینه شود چراکه هرچه آگاهی مردم نسبت به حقوق شهروندی بیشتر باشد، مطالبه‌گری افزایش می یابد و مسوولان متولی نیز بیش از بیش ملزم به پاسخگویی می‌شوند.

رئیس اداره استاندارد شهرستان ابهر از شهروندان خواست، در صورت مشاهده موارد مشابه، مراتب را جهت رسیدگی و برخوردهای قانونی از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۷ به اداره کل استاندارد استان زنجان یا شهرستان ابهر اطلاع رسانی کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 3 =