حرکت خلاف جهت خودروی سواری در زنجان مرگ ۲ تن را رقم زد

سرهنگ مهدی میناخانی، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ساعت ۱۵: ۰۴ دقیقه بامداد روز جاری در کیلومتر ۷۹ باند جنوبی آزادراه زنجان – قزوین رخ داد.

وی یادآورشد : بر اثر این حادثه رانندگی چهار تن از سرنشینان دیگر خودروی سواری نیز مصدوم و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ میناخانی اظهارداشت: اتوبوس درگیر در این حادثه متعلق به شرکت تعاونی تک سفر ایرانیان از مبداء ارومیه به مقصد تهران با ٢۵ نفر مسافر در حال حرکت بود.

جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: خودروهای تصادف کرده در این رخداد جمع آوری و صحنه این حادثه رانندگی با تلاش عوامل راهداری شهرستان خرمدره و ارگان‌های امدادی پاکسازی شد.

به گزارش ایرنا، بیشترین فوتی های ناشی از تصادفات رانندگی در محورهای ارتباطی استان زنجان مربوط به آزادراه زنجان – قزوین و جاده های “زنجان – میانه، ابهر – تاکستان و زنجان – بیجار” است.

بیشترین تصادفات رانندگی منجر به فوت در جاده های این استان به دلیل عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از جانب رانندگان وسایط نقلیه رخ داده است همچنین بیشترین وقوع تصادفات رانندگی در ۳۰ کیلومتری اغلب محورهای استان اتفاق می افتد که این نیز ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان و اصرار بر ادامه رانندگی به منظور رسیدن به مقصد مورد نظر است.

بر اساس آمار پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان، تعداد کشته شدگان ناشی از حوادث رانندگی در مسیرهای ارتباطی استان در سال ۹۹ به رقم ۲۰۸ نفر رسید.

استان زنجان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − دوازده =