رصد توییتری نمایندگان؛ طالب‌زاده پرچمدار جریان رسانه‌ای مقاومت و جهاد تبیین

فریدون عباسی دوانی ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏نماینده مردم کازرون و کوه‌چنار در مجلس شورای اسلامی در حساب توییتری خود نوشت: تعدد مراکز تصمیم گیری در هر استان، مانع اصلی عدم تحقق تولید دانش بنیان و اشتغالزا است. در انتصاب مدیران شهرستان و استان فقط فرمانداران، مدیران کل و استاندار نظر دهند و قاطعانه تصمیم بگیرند تا دستگاه اجرائی منسجم و مقتدر باشد.

جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد هم در توییتی عنوان کرد: فرض محال که خودروسازان برای پراید، سمند و…مشتری خارجی پیدا کردند! قرار است کدام مازاد تولید را صادر کنند؟ وقتی برای تامین نیاز داخل قرعه‌کشی راه انداختند. چنین تصمیماتی قطعا در راستای افزایش نارضایتی همان مردمی است که رهبری فرمودند؛ از خودروسازان ناراضی‌اند و حق با مردم است.

حسن محمدیاری نماینده مردم شهرستان‌های تالش ، رضوانشهر و ماسال نیز توییت کرد: مطالبه داوطلبان دستیاری پزشکی دوره ۴۹ ، مطالبه‌ای قانونی بوده و اعتماد آنان نسبت به آرای قطعی دیوان عدالت اداری، برای آنان حقوق مکتسبه ایجاد کرده است. پزشکان داوطلب این آزمون از وزارت بهداشت خواستار تمکین نسبت به آرای دیوان را دارند .

همچنین سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو به مناسبت روز جهانی قدس در توییتر نوشت: «فَإِذا جاءَ وَعْدُ أُولاهُما بَعَثْنا عَلَیْکُمْ عِباداً لَنا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجاسُوا خِلالَ الدِّیارِ وَ کانَ وَعْداً مَفْعُولاً»، زمان تشکیل سپاه و رزمندگان بدون مرز برای آزادی قدس فرا رسیده و مقدمات آن در حال شکل‌گیری است.

وی در این توییت افزود: وعده حتمی قرآن برای آزادی مسجدالاقصی با برانگیخته شدن بندگان توانمند خدا “عبادا لنا” نزدیک است و به‌زودی رزمندگان خداجو و یاران سردار شهید سلیمانی از ایران، عراق، لبنان، یمن، افغانستان، سوریه و سایر بلاد اسلامی در کنار مبارزان فلسطینی وارد قدس شریف خواهند شد.

علی خضریان نماینده مردم تهران هم در پی درگذشت نادر طالب زاده فعال عرصه فرهنگی کشور در توییتی عنوان کرد: مرحوم نادر طالب‌زاده عمری را در تربیت و هدایت فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گذراند و به معنای واقعی کلمه، پرچمدار جریان رسانه‌ای مقاومت و یک مبارز ضد صهیونیست بدون مرز بود که بی‌گمان در شمار حسنات بازمانده از وی و موجب اجر الهی و نام نیک مردمی برای ایشان خواهد بود.

بهروز محبی نجم آبادی ‏‏‏‏نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن‌ و ششتمد نیز در همین ارتباط توییت کرد: نادر طالب زاده از افسران نامدار و مظلوم جنگ نرم در عرصه فرهنگ و پشتوانه ای مصمم و دنیا دیده و روشنفکر دینی و انقلابی به تمام معنی بود. عروج شهادت گونه آن مجاهد جبهه مقاومت را به تمامی آزادگان جهان تسلیت عرض می‌کنم.

‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏امروز همچنین مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در توییتر در ارتباط با درگذشت نادر طالب‌زاده نوشت: وفات طالب زاده در روز جهانی قدس یادآور روحیه ضد صهیونیستی ایشان است. در نهادینه شدن جبهه حق، و رسوا شدن جبهه باطل بسیار تلاش کرد. روحش شاد.

حسن شجاعی ‏‏‏‏‏‏‏نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه هم در توییتی عنوان کرد: نادر طالب زاده اموال‌شان مصادره شده بود ولی انقلابی بود، انقلابی ماند، انقلابی‌تر شد و به سید شهیدان اهل قلم پیوست؛ چهره رسانه‌ای و بین‌المللی انقلاب اسلامی و مبغوض صهیونیسم و استکبار جهانی؛ طوبی له رحمت و رضوان الهی بر او باد.

اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان نیز توییت کرد: نادرطالب زاده از نوادر روزگار و مردی از مردان میدان جهاد تبیین و مقابله با تهاجم فرهنگی که در تمام عمر از جبهه حق پاسداری نمود و با کوله باری از مجاهدت و پایمردی پس از درک شب های قدر به آوینی پیوست. ولی راه و روش و منش طالب زاده تا ابد زنده و باقی است.

همچنین احمد نادری نماینده مردم تهران در حساب مجازی خود نوشت: درگذشت شهادت گونه نادر طالب زاده را به دوستداران جبهه بین المللی انقلاب اسلامی تسلیت می گویم. او به تنهایی یک رسانه بود.رسانه ای که حقیقت انقلاب اسلامی را به خارج از مرزها منعکس می کرد. او را می توان آوینی بین المللی دانست. او متفکری بود که دانش خودرا در رسانه بازتولید می کرد.

مجید انصاری ‏‏نماینده مردم شهرستان‌های ممسنی و رستم هم در توییتر عنوان کرد: نادر طالب‌زاده جانباز شیمیایی شده جزیره مجنون، کسی که قید زندگی در آمریکا و اموالش را زد تا در رکاب امام و در کنار شهید آوینی از انقلاب دفاع کند. او شهید عرصه جهاد تبیین و عیاری برای انقلابیون بود. روحش شاد و یادش گرامی باد.

زهرا شیخی ‏‏‏‏‏‏نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز توییت کرد: انا لله و انا الیه راجعون، استاد نادر طالب زاده در خط مقدم و از پیشگامان جهاد تبیین و آگاه سازی وجدان های بیدار در تقابل با دشمنان بود. روحش شاد …

امروز همچنین علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در توییتی نوشت: نادر طالب زاده نادره‌ای بود که قدرش مجهول ماند. خوش فهم بود و زمان شناس. زبان گویا، فکر صائب، قلم قوی، شناخت زمان، ثبات در مسیر، اعتقاد راسخ و در یک کلام مجاهد فرهنگی از خصایص او بود. خدایش با اولیاء محشور کند.

مرتضی آقاتهرانی دیگر نماینده تهران هم در توییتر عنوان کرد: انا لله و انا الیه راجعون، رحلت برادر عزیزم آقای نادر طالب زاده را به بازماندگان او، همه اهل هنر، غرب ستیزان با مرام، و مقام ولایت دامت برکاته تعزیت و تسلیت می گویم. او شناخت درستی از غرب داشت و در افشای فساد و افساد آنها پیشرو بود. رحمت و برکات الهی، بر روان پاک او.

محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت و خمام نیز توییت کرد: مرحوم نادر طالب زاده را باید حاج قاسم عرصه رسانه دانست. مردی که یک تنه به دل سیاه‌نمایی و دروغ‌پردازی‌های دشمن میزد و پرده از حقیقت ناپاک آن برمی‌داشت. او پرچم آوینی را در اهتزاز نگه داشت و اکنون این پرچم را به یاران خود سپرده است.

مهدی اسماعیلی ‏‏نماینده مردم شهرستان میانه هم در توییتر نوشت: نادر طالب زاده پرچمدار مبارزه در خط مقدم نبرد رسانه و جهاد تبیین بود. او طعم تلخ زندگی و فرهنگ غربی را چشید ولی آگاهانه مسیر انقلاب را انتخاب کرده، هنرمندانه این آگاهی را نشر داد و آن را برای آیندگان به میراث گذاشت.

زهره الهیان نماینده مردم تهران در توییتی نیز عنوان کرد: نادر طالب‌زاده به واسطه فعالیت‌های فرهنگی و تلاش برای همراه سازی متفکران بین‌المللی در راستای مبارزه با استکبار جهانی، در فهرست تحریم‌های آمریکا قرار گرفته بود. رحمت و مغفرت الهی قرین روحش باد.

امروز همچنین اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در توییتی عنوان کرد: منتخبان مردم در شوراهای شهر و روستا و مجلس شورای اسلامی باید با همکاری، همراهی، هم افزایی و دوری ازنگاه های طیفی، جناحی، گروهی و سلیقه ای توسعه محلی و کشوری را مدنظر داشته باشند و همه توان خود را برای خدمت به مردم بکارگیرند و باور داشته باشند مردم خدمت گزاران خود را گرامی خواهند داشت.

سید مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران هم توییت کرد: پشتیبانی از ندای هل من ناصر فلسطینیان به مفهوم مقابله با برنامه سلطه آمریکا برای تعیین سرنوشت مردم منطقه و به خدمت گرفتن منابع آنهاست.

‏‏‏‏‏عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده مردم سروستان، خرامه و کوار نیز در توییتی نوشت: افزایش تعرفه برق کشاورزی ممنوع؛ با توجه به افزایش زیاد تعرفه برق در مصرف بالاتر از پلکان کشاورزی و صدور قبض های بالا با مسوولان وزارت نیرو صحبت کردیم و اعتراض و نگرانی کشاورزان را منتقل کردیم. وزارت نیرو درحال بررسی برای اصلاح تعرفه هاست. وزرات نیرو در بازنگری اقدام عاجل نماید.

یحیی ابراهیمی نماینده مردم سلسله و دلفان در توییتی با هشتگ خلیج فارس، عنوان کرد: قرص باش و نترس از طغیان! «فارس هستی و فارس می‌مانی»

امروز همچنین سید محسن دهنوی دیگر نماینده تهران در رشته توییتی عنوان کرد: انتشار صورت‌های مالی ۳۱۳ شرکت دولتی که بخشی از شفافیت مطرح‌شده در قانون بودجه ۱۴۰۱ را رقم زده، قابل تقدیر است اما در قدم بعدی طبق بند م تبصره ۲ قانون بودجه ۱۴۰۱ وزارت اقتصاد و دارایی مکلف به انتشار صورت‌های مالیِ تاریک‌خانه‌های جدید با داستان‌های ناگفتنی‌شان است.

وی تاکید کرد: منتظر انتشار صورت‌های مالی ‌کلیه «مؤسسات انتفاعی دولتی و شرکت‌هایی که دولت یا شرکت‌های تابعه و ذی‌ربط بیش از پنجاه درصد سهام آن را در اختیار دارد و شرکت‌های تحت نظارت دولت» توسط احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی هستیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × پنج =