رصد توییتری نمایندگان؛ «ارز جهانگیری» بر باد دهنده بیت‌المال در دولت قبل بود

مهرداد ویس‌کرمی ‌‏نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با هشتگ شهید صیاد خدایی، در حساب توییتری خود نوشت: صهیونیست ها به جای حرکات کور تروریستی، داستان کربلا را مرور کنند؛ شهادت، آرمان و آرزوی ملت ماست و هر شهادتی باعث انسجام بیشتر مردم ایران می شود. به تعبیر قرآن این حرکات مرگ رژیم منحوسشان را نزدیکتر می سازد: یخربون بیوتهم بایدیکم  و ایدی المومنین …» (حشر:۲)

اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان به هشتگ ارز ترجیحی هم در توییتی عنوان کرد: از نظر کارشناسان، ارز جهانگیری از عجیب ترین تصمیمات برباد دهنده بیت المال در دولت قبل بود. گرانی برخی کالاهای ایرانی در کشورهای همسایه بعد از حذف ارز۴۲۰۰ تومانی بیانگر عدم خروج منابع ملی و کاهش ورود و خروج قاچاق از کشور است که سالها اقتصاد کشور گرفتار آن بود.

فاطمه محمدبیگی ‌‏نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز نیز توییت کرد: حادثه تلخ ریزش متروپل آبادان موجب تاثر بسیارشد. هم اکنون دراستان خوزستان پیگیر موضوع وتسریع درامدادرسانی به مصدومان حادثه هستیم. متخلفان باید سریعا شناسایی شوند؛ قطعا در مجلس به فوریت علل این حادثه تلخ رابررسی می‌کنیم؛ ضرورت نظارت دقیق در ساخت‌وسازهابه ویژه پروژه‌های کلان امری حیاتی است.

وی در توییت دیگری نوشت: و سَیعلَمُ الذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلبٍ ینقَلبون، رژیم غاصب کودک‌کش وعوامل مفلوک آمریکایی صهیونیستی بدانند قطعا دوران بزن‌ در رو تمام شده، منتظر پاسخ کوبنده و محکم ترور ناجوانمردانه شهید صیاد خدایی باشند. این جنایت نشان از ترس و بزدلی این تروریست‌ها از نبرد مستقیم با مرد میدان ها دارد.

این نماینده مجلس همچنین در توییت دیگری نوشت: مجاهدان دیروز با توکل به خداوند، اتحاد و همتی مضاعف، دیو بعثی را شکستند و حماسهٔ آزادسازی خرمشهر را رقم زدند. امروز خرمشهرها در پیش است تا اقتصاد کشور را بسازیم؛ بار دیگر همه در کنار هم می‌توانیم تولید داخلی را رونق دهیم تا رفاه و تعالی کشور را محقق کنیم.

حسین حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم هم در توییتی با هشتگ شهید صیاد خدایی عنوان کرد: ترور آن هم جلوی منزل نشان از عجز و درماندگی دشمنان در برابر منطق جمهوری اسلامی ایران است. مسیر ملت بزرگ ایران با این ترورها متوقف نمی‌شود و همانطور که رئیس‌جمهور و نیروهای مسلح فرمودند، انتقام خون پاسدار شهید مدافع حرم صیاد خدایی گرفته خواهد شد.

بهروز محبی نجم آبادی ‌‏نماینده مردم شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن‌ و ششتمد نیز با هشتگ سیلی سخت، توییت کرد: صیاد دیگری از جبهه مقاومت بدست بدسگالان میهن فروشِ خبیثِ بزدل، آسمانی شد. زندگی زاهدانه اش و زیست او در میان توده مردم و خودرو ارزان قیمتش و خانواده مظلومش بار دیگر پرده از چهره زشت و دروغپرداز و خبیث نوکرانِ جبهه جاهلیت مدرن برداشتند.

وی همچنین در توییت دیگری نوشت: طنین سلام فرمانده در دیار سربداران، سرزمین دیرینه های پایدار و سرزمین شهیدان سرفراز و عالمان عامل. ۲۰ هزار دانش آموز سبزواری با عشق به امام زمان (ع) و نایب حکیم و فرزانه اش در دیار عشقِ به اهل بیت، با امام زمانِ خویش بیعت کردند. افساد طلبان و میهن فروشان صدای نسل غیور را بشنوند.

محمد حسن آصفری ‌‏نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب هم در توییتر با هشتگ های صیاد ثانی، شهید صیاد خدایی و خانه‌های عنکبوت، عنوان کرد: بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود. زلزالها از آنچه که فکر می کنید به شما نزدیک تر شده اند. راه بسته نخواهد ماند، بلکه معبر دیگری زده خواهد شد، اما وای بر آن روزی که نقطه زنها به حرکت درآیند. شهادت آرزوی ماست ، ما را از چه می ترسانید؟!!

غلامرضا شریعتی نماینده شهر بهشهر، نکا و گلوگاه نیز با انتشار فیلمی و با هشتگ به سراغتان می‌آییم، توییت کرد: گردان‌های عزالدین قسام آماده نبرد با صهیونیست‌ها؛ رسانه وابسته به گردان‌های قسام «مقاومت فلسطین» ، ساعتی پیش تصاویری از تمرین‌های یگان‌های ویژه و نیروهای نخبه خود را منتشر کرد.

وی همچنین در توییت دیگری با هشتگ های سلام فرمانده و جبهه فرهنگی، نوشت: آثار ماندگاری نظیر «ز کودکی خادم این تبار محترمم» «سلام فرمانده» خط تمایز جبهه فرهنگی انقلاب با نهادهای بوروکراسی فرهنگی و مدیران محافظه کار «مُّذَبْذَبِینَ بَیْنَ ذَلِکَ» است و صدالبته، لبیک کار تشکیلاتی به فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری است

عزت الله اکبری تالارپشتی نماینده مردم تهران هم در توییتر با هشتگ شهید حسن صیاد خدایی، عنوان کرد: ترور مدافع حرم در تهران، مهمترین دلیل بر ضعف مفرط دشمنان ملت ایران است.  به برکت مجاهدت این شهدای عزیز، نیروهای جبهه مقاومت دیوار به دیوار اشغالگران، منتظر فرمان فرمانده اند.  اسلام پیروز است و آینده دشمن به مراتب تاریکتر از امروز.

سید لفته احمدنژاد نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر نیز توییت کرد: آبادان و خرمشهر داغدار ازدست دادن عزیزانی است که در حادثه متروپل دارفانی راوداع گفتند. دیگر صبر جایز نیست. قوه قضائیه برخورد فوری با مسببان این واقعه تلخ، تا خشکاندن ریشه های فساد را ادامه دهد. خداوند رفتگان را مورد رحمت و به همشهریان عزیز آبادان و خرمشهر صبر جزیل عنایت نماید.

همچنین سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان فلاورجان در حساب مجازی خود نوشت: ترس ازعواقب سنگین ترور و خرابکاری، بزرگترین قدرت بازدارنده دشمن از دست یازیدن به اقدامات خراباکارانه و ترورهای ناجوانمردانه است. به شهادت رساندن مدافع حرم شهید صیاد خدایی نشان داد دشمن صهیونیستی به گوشمالی قویتری نیاز دارد. مطالبه ملت تنبیه موثر صهیونیستها و تمام عواملشان است.

وی در توییت دیگری عنوان کرد: مستأجران مخصوصا درشهرهای بزرگ و تهران برای تمدید اجاره مانده اند. قیمت اجاره نسبت به سال گذشته تا دو و حتی بیش از دو برابر است. وظیفه قوای حاکمیتی است که از رها بودن بازار اجاره ممانعت بعمل آورده و تدبیر اساسی اتخاذ کنند. مصوبه جدید مجلس گامی در راستای ساماندهی بازار اجاره‌بها است.

موسوی لارگانی همچنین در حساب مجازی خود توییت کرد: حادثه تلخ فروپاشی برج متروپل آبادان و کشته و زخمی شدن جمعی از هموطنان مظلوم آبادانی نشان داد بستن سرچشمه های فساد اداری و حذف امضاهای طلایی از نیازهای اورژانسی کشور است. اگر ضوابط ساخت و ساز رعایت شده بود این فاجعه رخ نمی داد. برخورد با تمام مسببان در هر مسندی کمترین انتظار است.

اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان هم در رشته توییتی نوشت: تصویب قوانین شفافیت سه قوه، حذف ارز جهانگیری، تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار و جهش تولید دانش بنیان، جوانی جمعیت، رتبه بندی معلمان و تحقیق و تفحص از مجموعه هایی چون صندوق بازنشستگی صدا و سیما با گردش مالی حیرت انگیز، گمشده و حلقه های مفقوده نظام در راستای تحقق حکمرانی صالحانه، حفاظت از بیت المال، رونق تولید و اشتغال، تضمین کننده حیات پرنشاط جامعه اسلامی و تقویت بعد نظارتی مجلس یازدهم بود که امیدبخش است ولی هنوز تا نشان افتخار “مجلس انقلابی” فاصله دارد. تلاش بیشتر لازم است. یا علی مدد.

مجتبی توانگر نماینده مردم تهران نیز در توییتر عنوان کرد: صمت: ثبت سفارش موبایل تمامی برندها آزاد بوده و هیچ محدودیتی وجود ندارد. صمت هیچ ابلاغیه دال بر ممنوعیت ثبت سفارش واردات موبایل با برندهای خاص به بانک مرکزی و گمرک ابلاغ نکرده است. با رفع اختلالات ناشی از اولویت‌بندی‌های جدید از روز آینده ثبت سفارش همه نشان‌ها از سرگرفته می‌شود.

همچنین جواد کریمی قدوسی ‌‏نماینده مردم مشهد و کلات توییت کرد: ریاست محترم جمهور یکی از تولیدکنندگان عمده فولاد سال گذشته ۶۵ هزارمیلیارد تومان سود ابرازی داشته است. تاکید امروز شما درکنترل بازار باید متوجه صنایع عمده شود.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی هم در حساب توییتری خود نوشت: جان‌برکفان بی‌ادعا و پاکباز و مخلص سپاه پاسداران، سینه در مقابل تهدیدات سپر کرده‌اند و در هر نقطه از عالم، شجاعانه در خط مقدم دفاع از امنیت مردم حضور داشته‌اند. رحمت خدا بر صیاد خدایی و تمام شهدای مظلوم و در خون غلتیده سپاه پاسداران‌…

زهرا شیخی ‌‏نماینده مردم اصفهان نیز در توییتی با هشتگ شهید صیاد خدایاری، عنوان کرد: یک بار دیگر ثابت شد سپاه نه حامی تروریسم که قربانی تروریست است، و جنتلمن های پشت میز مذاکره، همان تروریست های فرودگاه بغداد هستند … همان تروریست های خیابان مجاهدین اسلام

امروز همچنین حسن شجاعی ‌‏نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه توییت کرد: خرمشهر را خدا آزاد کرد. سوم خرداد روز امداد الهی و نماد استمرار پیروزی تاریخی انقلاب اسلامی مبارک باد. خرمشهرها در پیش است.

آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی تهران و شمال ایران در مجلس شورای اسلامی هم در توییتر نوشت: حوادث ناگواری مثل متروپل آبادان محصول اجرای سلیقه‌ای مقررات ساختمانی است. تا زمانی که پرداخت جریمه تخلفات، صرفه اقتصادی داشته باشد شاهد چنین اتفاقاتی هستیم. در جلسه امروز کمیسیون عمران به این موضوع رسیدگی خواهد شد.

احمد جباری نماینده مردم بندرلنگه، بستک، کیش و پارسیان نیز در توییتی با هشتگ خرمشهر را خدا آزاد کرد، عنوان کرد: سوم خرداد روز مقاومت و پیروزی مردان الهی است که جلوه‌ای شکوهمند از ایثارگری را در دفاع از باورهای انقلاب و تمامیت ارضی ایران اسلامی ثبت کردند. این روز بزرگ را محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران بویژه خانواده‌ معظم شهداء و ایثارگران تبریک عرض می‌نمایم

همچنین محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت و خمام توییت کرد: چیزی که ممکن است یک تصمیم اقتصادی را بدل به تصمیمی سخت کند وجود تعارض منافع از یک سو و عدم شفافیت از سوی دیگر است. با ایجاد بستر شفاف، اطلاع رسانی و اقناع به موقع جامعه می‌توان سختی‌های تصمیمات اقتصادی را کاهش داد.

مهدی اسماعیلی ‏نماینده مردم شهرستان میانه هم در توییتر نوشت: آری خرمشهرها در پیش است و برای فتح خرمشهر باید جهان‌آرا ها تربیت کرد. همان نسلی که امروز سلام فرمانده سر می‌دهد فردا فاتحانه در کنار فرمانده خواهد ایستاد.

علی بابایی کارنامی ‏‏نماینده مردم ساری و میاندرود نیز در توییتی عنوان کرد: نتیجه باقی ماندن مدیران ناهمسو در بدنه دولت می‌شود برگزاری جشن پرهزینه و بی‌مورد برای ۲۰ سالگی ایمیدرو آن هم در صورتی که هم کارگران با مشکلات معیشتی روبرو هستند و هم اینگونه ریخت و پاش ها با سیاست‌های خود دولت مغایر است. آقای وزیر صمت به زیرمجموعه های خود نظارت بفرمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار + پانزده =