برگزاری سومین سالانه عکس “روزهای برفی” در ابهر

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ابهر آنلاین ؛ سومین سالانه عکس آموزشگاه هنر معاصر ابهر به صورت نمایشگاه گروهی به مناسبت ایام الله دهه فجر به همت آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی هنر معاصر ابهر و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کمیته فرهنگی و هنری دهه فجر شهرستان ابهر در نگارخانه فرهنگسرای نور ابهر افتتاح شد و به مدت یک هفته دایر می باشد.

آئین افتتاحیه این نمایشگاه با حضور ذوالقدر ، هنرمندان پیشکسوت و جوان، صادقی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نجفلی رئیس دفتر ارتباطات مردمی نماینده محترم ، خالق پرست سرپرست دانشکده فنی و حرفه ای، مرادی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر، سرکار خانم خدیجه نوروزی رئیس شورای اسلامی شهر ابهر و مسئولین و اعضای انجمن های فرهنگی و هنری برگزار گردید.

این نمایشگاه سومین سالانه آموزشگاه هنر معاصر است که در جهت تداوم فعالیتهای هنری و نمایش و فروش آثار هنرآموختگان این مرکز آموزشی به منظور تعامل بیشتر هنرمندان و مخاطبین با عنوان “روزهای برفی” با نمایش ۵۸ اثر از ۲۰ هنرمند رشته عکاسی شهرستان ابهر برگزار شده است.

آثار ارائه شده متعلق به طبیعت شهرستان ابهر در روزهای برفی است و هنرمندان با توجه به علاقه ی خود به انواع ژانرهای عکاسی ضمن حفظ نگاه شخصی، به شیوه های مختلف عکاسی کرده و آثارشان را در قالب نمایشگاه گروهی ارائه نموده اند.

انتخاب آثار هنرجویان را فردین نظری؛ مدیر آموزشگاه هنرهای تجسمی هنر معاصر به عهده داشته است و محمد آهنگری، آرمان سرابی تبریزی، سعیده امیرلو، مجید حبیبی، بهروز اسدی، الهام حاجی قربانی، محسن بهرامی، پریناز فرجی، آیسان سبز علی جماعت، لیلا روزبه، محمد حسین صادقی، فاطمه پیری، مهران گل کرم، جلال ندرلو، یگانه نبئی، مهشاد کاظمی، شیدا محمودی، فاطمه اصلانی، مرضیه کردلو و فردین نظری هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت + 12 =