رفیعی: مدیران ابهر برای اتمام پروژه‌ها برنامه‌ریزی صحیحی داشته باشند

IMG16503184ابهر آنلاین: فرماندار شهرستان ابهر گفت: اتمام به موقع پروژه‌ها نیازمند مدیریت اجرایی موفق و برنامه‌ریزی صحیحی مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

نورالدین رفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر لزوم همت مضاعف مسئولان برای اتمام پروژه‌های نیمه کاره افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی مسئول و مامور هستیم که پروژه‌های مربوط به دستگاه‌هایی اجرایی خود را به بهترین نحو مدیریت کنند.

وی با اشاره به مسائل مالی پروژه‌ها اظهار داشت: همواره در مدیریت پروژه‌ها مشکل منابع مالی وجود ندارد.

فرماندار شهرستان ابهر افزود: مدیریت اجرایی پروژه‌ها، برنامه‌ریزی مناسب، تصمیم‌گیری و شناخت صحیح موقعیت از ارکان مهم در به ثمر رساندن مطلوب پروژه‌ها است. وی تصریح کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید با ارزیابی‌ها و بررسی‌های کارشناسی شده پروژه‌ها را در مدت زمان معلوم به سر انجام برسانند. وی  همچنین با تاکید بر لزوم خدمت‌رسانی صادقانه و خالصانه مسئولان به مردم گفت: از همه پروژه‌ها بازدید کرده و از میزان پیشرفت پروژه‌ها آگاه خواهیم شد.

فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه اولویت کاری ما در به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه تمام است گفت: پروژه‌های فعال در حال انجام نیز مورد بررسی و پشتیبانی قرار خواهد گرفت.

رفیعی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تاکید کرد: در سال جاری مسئولیت سنگینی به عهده همه قرار دارد.

وی افزود: همه ساله این نامگذاری‌ها آثار و برکات بسیار ارزشمندی برای توسعه کشور در همه عرصه‌ها به ارمغان می‌آورد.

فرماندار شهرستان ابهر گفت: مدیران شهرستان باید از شعار سال به نحو مطلوب استفاده و آن را یک فرصت مغتنم در عرصه تولیدی و اقتصادی‌، ‌سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی به حساب آوردند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − 10 =