اولین جلسه شورای اداری شهرستان ابهر به ریاست احمد ذوالقدر سرپرست فرمانداری ابهر برگزار شد

به گزارش گروه سیاسی ابهر آنلاین؛ در ابتدا این جلسه حجت الاسلام مرادپور امام جمعه شهر ابهر ضمن تبریک انتصاب آقای ذوالقدر به سمت سرپرستی فرمانداری ابهر گفت مدیران باید از شهید حاج قاسم سلیمانی الگو برداری کنند و در راه خدمت به مردم محبوب قلبها باشند .

حجت الاسلام نوری امام جمعه شهر صائین قلعه هم ضمن تبریک انتصاب آقای ذوالقدر سرپرست جدید فرمانداری از ایشان خواست در انتصابات مدیران شهرستانی از افراد انقلابی و عملگرا استفاده شود چرا که برخی از مدیران سر سفره انقلاب می نشینند و با عملکرد و سخنان خود موجب تضعیف نظام و ناامیدی مردم می شوند .

در ادامه جلسه شورای اداری روسای شبکه بهداشت ، صمت ، جهاد کشاورزی ، تعزیرات گزارشاتی از نظارتها و بازرسیها و تنظیم بازار و نحوه رعایت توصیه های بهداشتی و تاکید بر عدم ساده انگاری در خصوص عدم استفاده از ماسک و فاصله گذاری در مجالس مختلف در جلسه ارائه کردند.

احمد ذوالقدر سرپرست فرمانداری ابهر هم ضمن گرامیداشت ایام پیش رو بویژه دومین سالگرد شهادت سردار شهید والامقام سلیمانی و ایام فاطمیه و سالروز حماسه ۹ دی و هفته بصیرت گفتند همه مدیران باید در راستای فرامین رهبری و سیاستهای دولت انقلابی در خدمت به مردم کوتاهی نکنند و یکی از افتخارات مدیران باید این مهم باشد که همواره باید در خدمت مردم باشند.

وی با اشاره به موضوع هدف گذاری در سیاستهای کلی شهرستان و رضایت مردم افزود بنده با همه مدیران برادر هستم اما در کار با هیچ کس بر سر مصالح شهر و خدمتگزاری صادقانه به آحاد جامعه تعارف ندارم و مصلحت اندیشی هم نخواهم کرد .

سرپرست فرماندار ابهر اظهار داشت از آسایش خود خواهم زد و برای نوکری مردم آمده ام و تا هر زمان که لازم باشد در فرمانداری کارهای عقب افتاده را با همت مضاعف به سرانجام خواهم رساند.

ایشان افزود تمام کارهای مربوط به ادارات و مجموعه های مدیران و ادارات باید با مجموعه فرمانداری هماهنگ باشند و وظیفه ما این است که عملکردمان را به مردم اطلاع رسانی کنیم و امید را به جامعه تزریق نماییم.

در پایان نیز مهندس ذوالقدر تذکرات لازم را در خصوص ستاد تنظیم بازار و مدیریت و کنترل کرونا در خصوص ویروس اومیکرون به مدیران مربوطه ارائه کرد و گفت همه باید تابع دستورات ستاد کرونا باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − نه =