آغاز عملیات هرس زمستانه درختان در صایین قلعه

به گزارش گروه اجتماعی ابهر آنلاین ؛ علیرضا کاظمی در گفت و گو با خبرنگار ابهر آنلاین با اشاره به عملیات هرس زمستانه درختان معابر و پارک‌های سطح شهر صائین قلعه تصریح کرد: عملیات هرس و بازپیرایی درختان موجب کاهش آسیب، آفات و بیماری‌ها، افزایش طول عمر درختان و درختچه‌ها و تقویت و بهبود رشد درختان خواهد شد.

وی افزود: حفظ و نگهداری از درختان سطح شهر یکی از اولویت‌های مهم است که در راستای مناسب سازی سیمای بصری شهر انجام می شود.

شهردار صائین قلعه با اشاره به اهمیت هرس به موقع درختان برای مناسب سازی چهره شهر، تاکید کرد: عملیات هرس درختان هر ساله به منظور جوان سازی، فرم دهی و حذف شاخه‌های خشک اجرا می‌شود.

کاظمی در ادامه اضافه کرد: نیروهای خدمات شهری شهرداری صائین قلعه از یکم دی ماه سال جاری عملیات هرس درختان چنار خیابان‌های این شهر را آغاز می کنند.

وی افزود: عملیات هرس درختان در سایر نقاط شهر از جمله پارک‌ها و بلوارها با نظارت کارشناسان و رعایت نکات فنی لازم انجام خواهد شد.

شهردار صائین قلعه با اشاره به اهمیت همکاری شهروندان در هرس درختان گفت: شهروندان می توانند با همکاری نیروهای خدمات شهری شهرداری اقدام به هرس و جمع آوری شاخه های زائد نمایند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =