راهنمای ثبت‌نام لاتاری

راهنمای ثبت‌نام لاتاری

هم‌اکنون که بحث ثبت‌نام لاتاری داغ است، افراد به دنبال کسب اطلاعات در مورد لاتاری و نحوه ثبت‌نام هستند، لذا در این مقاله قصد داریم به معرفی لاتاری، شرایط و نحوه ثبت‌نام بپردازیم.

لاتاری در لغت به معنای قرعه‌کشی است ولی در ایران به‌عنوان راه اخذ گرین کارت امریکا شناخته می‌شود. لاتاری گرین کارت (کارت سبز) آمریکا قرعه‌کشی است که هرساله توسط اداره مهاجرت آمریکا برگزارشده و افراد مختلف از سراسر دنیا موفق به اخذ گرین کارت آمریکا می‌شوند. دولت آمریکا هرساله از این طریق  به ۵۵۰۰۰ نفر از سراسر جهان گرین کارت اعطا می‌کند. هرساله فهرستی از کشورهایی که اتباعشان مجاز به شرکت در لاتاری هستند از سوی اداره مهاجرت آمریکا اعلام می‌شود. کشور ما ایران نیز جزء کشورهای مجاز می‌باشد. معیار اینکه اتباع چه کشورهایی می‌توانند در لاتاری شرکت کنند و چه کشورهایی نمی‌توانند، بستگی به تعداد مهاجران آن کشور در ایالات‌متحده دارد. تعداد بسیار زیادی از اتباع کشورها هرساله از طرق دیگر به آمریکا مهاجرت می‌کنند. درواقع لاتاری فرصتی برای کشورهایی است که هرساله مهاجر کمتری به این کشور دارند، تا از این طریق بتوانند موازنه‌ای بین نژاد و جمعیت مهاجران به وجود آورند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید تحریم‌های علیه ایران و حکم ممنوعیت سفر ترامپ تأثیری بر سهمیه ایران نداشته و با حذف سهمیه بنگلادش و اختصاص آن به ایران، سهمیه کشورمان بیشتر از قبل شده است. اما می‌بایست راه‌های اخذ ویزا و بونافاید را بدانید که توصیه می‌شود در این زمینه با کارشناسان مجرب و متخصص که سال‌هاست در این زمینه کار می‌کنند و با کلیه امور آشنا هستند مشورت داشته باشید و امور ثبت‌نامی و بعد از برنده شدن خودتان را به آنان بسپارید تا بتوانید به‌دور از هرگونه نگرانی و به‌راحتی روند کارتان را پیش ببرید و ویزا دریافت نمایید. لذا در ادامه به معرفی مجموعه کارت سبز که سال‌هاست در این زمینه فعالیت می‌کند، می‌پردازیم. مدنظر داشته باشید که انتخاب موسسه اشتباه نه‌تنها کمکی به شما نمی‌کند بلکه شما را از رقابت خارج می‌سازد.

مجموعه کارت سبز یک مجموعه معتبر و رسمی بوده که با مجوز و تحت نظارت وزارت ارشاد به‌طور اختصاصی در این زمینه فعالیت می‌کند. کارشناسان کارت سبز با سال‌ها تجربه در زمینه ثبت‌نام لاتاری شما را در کلیه مراحل ثبت‌نام همراهی می‌کنند. اقداماتی که کارت سبز در این زمینه برای شما انجام می‌دهد عبارت است از:

  • بررسی اطلاعات توسط کارشناس مهاجرت
  • ترجمه استاندارد انگلیسی/ ویرایش عکس و متناسب نمودن با قوانین اداره مهاجرت
  • تحویل پرینت رسمی با کد رهگیری معتبر
  • پشتیبانی برندگان در زمان مصاحبه، مراحل پزشکی، تکمیل فرم‌ها و دریافت ویزا
  • پشتیبانی تلفنی تمام وقت
  • مشاوره رایگان پیش از ثبت‌نام

ثبت‌نام لاتاری در کارت سبز به دو صورت آنلاین و حضوری انجام می‌شود. برای ثبت‌نام آنلاین بعد از ورود به سایت به نشانی https://www.cartesabz.net  به فرم اطلاعات شخصی ارجاع داده خواهید شد که در اینجا می‌بایست اطلاعاتتان را طبق موارد خواسته‌شده در فرم وارد نمایید.

در اولین مرحله، -به روی یکی از دو گزینه وضعیت مجرد یا متأهل کیلک کنید درصورتی‌که به روی گزینه مجرد کلیک کنید یکی از سه وضعیت ازدواج‌نکرده ، همسر فوت‌شده و مطلقه را باید انتخاب کنید. و اگر به روی گزینه متأهل کلیک کردید یکی از دو گزینه همسر شهروند غیر آمریکایی و همسر شهروند آمریکایی رو انتخاب کرده و اگر فرزند دارید به روی تعداد فرزند کلیک کنید و اگر فرزند ندارید نیازی به انتخاب تعداد فرزند ندارید.

پس از تکمیل باکس اول به روی کلید ورود مشخصات کلیک کنید.

در مرحله سوم اطلاعات فردی همراه با تصویر مناسب لاتاری رو در سایت وارد کنید.

شرایط تصویر مناسب لاتاری در خود سایت کارت سبز درج شده است. با این وجود چنانچه هر سؤالی در خصوص عکس مربوط به لاتاری داشتید با کارشناسان کارت سبز ارتباط برقرار کنید. بخش بعدی مربوط به راه‌های ارتباطی است که آدرس و اطلاعات تماس مربوط به خودتان را باید در این بخش قرار دهید.

بعد از تکمیل اطلاعات فردی و راه‌های ارتباطی روی تأیید اطلاعات کلیک کنید.

 در مرحله بعد با تائید پیامکی و واردکردن کد تائید ارسال‌شده به شماره همراه شما به بخش پرداخت هدایت می‌شوید.

در انتها پس از پرداخت مبلغ ثبت‌نام لاتاری ثبت‌نام شما تکمیل می‌شود.

رسید مربوط به ثبت‌نام در انتهایی‌ترین مرحله به شما به نمایش داده می‌شود.

این نکته را در نظر داشته باشید که اگر در این مرحله با پرداخت مبلغ ناچیزی انجام امور خود را به افراد متخصص و کار بلد بسپارید می‌توانید از ضررهای هنگفت و اشتباهات احتمالی جلوگیری نمایید.

همچنین برای آن دسته از متقاضیانی که در تکمیل فرم به‌صورت آنلاین مشکل دارند و یا بنا به هر دلیلی خواهان ثبت‌نام به‌صورت حضوری هستند، این امکان فراهم شده است که با اخذ وقت قبلی سپس مراجعه به دفتر کارت سبز بتوانند ثبت‌نام خود را انجام دهند. در این صورت علاوه بر آنکه کلیه موارد ذکرشده در بالا برای متقاضیان انجام خواهد شد، عکاسی نیز در خود مجموعه انجام می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و در صورتی ‌که هرگونه مشاوره یا سؤالی در زمینه گرین کارت و ثبت‌نام لاتاری امسال داشتید می‌توانید به سایت کارت سبز https://www.cartesabz.net/ مراجعه نمایید و  با کارشناسان کارت سبز تماس بگیرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + 2 =