اخبار زنجان/ دستور وزیر راه برای ارتقای سطح ایمنی و خدمات آزادراه‌های زنجان

به گزارش ابهرآنلاین و به نقل از استانداری زنجان؛ در پی تقاضای استانداران زنجان، قزوین و آذربایجان شرقی از وزیر راه و شهرسازی جهت تامین روشنایی، اصلاح روکش آسفالت و اجرای جداکننده بتی در مسیر آزادراه‌های قزوین-زنجان و زنجان-تبریز، وزیر راه و شهرسازی دستور اجرای طرح ارتقاء سطح خدمات و ایمنی این مسیرها را صادر کرد.

استانداری زنجان؛ اسداله درویش امیری، عبدالمحمد زاهدی و مجید خدابخش در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی به اهمیت مسیرهای ارتباطی و آزادراه استان های زنجان، قزوین و آذربایجان شرقی اشاره نموده و ارتقاء ایمنی و تسهیل در ترافیک این محورها را با تامین روشنایی، اصلاح روکش آسفالت و اجرای جداکننده بتی خواستار شدند.

استانداران استان های زنجان، قزوین و آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه آزادراه های قزوین-زنجان و زنجان-تبریز یکی از مهمترین و پرترددترین شریان های اصلی کشور به شمار می آیند، تاکید کردند: با توجه به حجم انبوه ترافیک عبوری در طول سال از این آزادراه ها به عنوان شاهراه اصلی شمالغرب و غرب کشور و نیز کریدور ارتباطی ایران و اروپا، ضروری است در راستای ارتقاء ایمنی و سطح خدمات در این جاده ها اقدام ضروری صورت گیرد.

وزیر راه و شهرسازی نیز در پاسخ به این تقاضا نامه دستور اجرای طرح ارتقاء سطح خدمات و ایمنی آزادراه‌های قزوین-زنجان و زنجان-تبریز در قالب پروژه های سرمایه گذاری را صادر کرد.

کد خبر ۴۳۱۹۵۶۹

جدیدترین اخبار ابهر را در ابهرآنلاین بخوانید!
منبع: https://www.mehrnews.com/news/4319569/دستور-وزیر-راه-برای-ارتقای-سطح-ایمنی-و-خدمات-آزادراه-های-زنجان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده + 17 =