ابهر در مناسب سازی معابر رتبه نخست استان زنجان را دارد

به گزارش «ابهرآنلاین»، علی محمدیان شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی معلولان، افزود: رویکرد مسئولان شهرستان در خصوص مناسب سازی معابر برای معلولان بارها در جلسات سال گذشته مصوب شده است امروز آنچه که حائز اهمیت است باید دید اداره ها و دستگاه ها در راستای مناسب سازی اماکن عمومی و شهرسازی تا چه اندازه توانسته اند موفق باشند و یا در صورت محقق نشدن، موانع باید شناسایی و اولویت بندی شوند.
وی اظهار کرد: برخی دستگاه ها و شرکت های دولتی مهم ترین مانع را در اجرای مناسب سازی محدویت منابع مالی عنوان می کنند در حالی که از بسیاری از دستگاه ها نداشتن منابع مالی برای عمل به تکلیف قابل قبول نیست.
معاون فرماندار ابهر یادآور شد: مناسب سازی اماکن نیاز همه مردم است نه فقط جانبازان و معلولان، با توجه به جمعیت سالمندی در آینده و بیماری های مربوط به استخوان که متاسفانه امروز بسیاری از خانواده ها درگیر آن هستند می توان گفت در سال های آتی اکثر مردم نیاز به مناسب سازی معابر برای رفت وآمد دارند و باید یک جامعه بدون مانع برای خود درست کنیم.
وی بیان کرد: مناسب سازی معابر خدمت به همه مردم جامعه است و تنها برای جانبازان و معلولان یا سالمندان نیست، امروز در قرن 21 شهروند خوب بودن و حکمرانی خوب داشتند الزامات این را دارد که ارزش ذاتی یک انسان جدای از کمبودهای جسمی، ذهنی و حرکتی است و همه باید از امکانات جامعه به عدالت و یکسان بهره مند شوند.
محمدیان ابراز کرد: پس از گذشت 30 سال از پایان جنگ تحمیلی با توجه به جانبازانی که از این دوران به یادگار مانده اند وضعیت معابر در سطح شهر و اماکن عمومی خوب نیست.
7324/6085

مهمترین اخبار ابهر را در ابهرآنلاین پیگیر باشید.

منبع خبر: http://www.irna.ir/fa/News/82940352/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 + شانزده =