بهترین شرکت دوربین مداربسته در ایران کدام است؟

هلدینگ فراگستر با بکارگیری دانش نوین بازاریابی، فروش و استفاده از کارمندان با تجربه و تحصیل کرده در زمینه ی دانش روز مدیریت، فروش، نوآوری در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان در بازار حفاظت الکترونیک و ارائه‌ی بهترین خدمات به مشتریان خود، گام برمیدارد و بزرگترین نماینده داهوا در ایران است.

معرفی شرکت های زیر مجموعه هلدینگ فراگستر :

  • شرکت فراگستر الکترونیک پیشرو دارای گسترده ترین شبکه فروش دوربین مداربسته با پوشش ۹۵ درصدی در کل کشور می باشد . فراگستر الکترونیک با در اختیار داشتن بیش از ۱۰۰ نماینده فعال توزیع در سراسر کشور، ۵۰۰۰ فعال صنفی را تحت پوشش قرار داده است. فراگستر بزرگترین نمانده برند داهو تهران، ارائه دهندهٔ محصولات و خدمات نظارت تصویری می‌باشد که طبق گزارش IHS در سال ۲۰۱۵، رتبه دوم دنیا در داشتن بیشترین سهم از بازار را کسب نمود.

  • شرکت فراگستر هوشمند با نگاه تخصصی به هوشمند سازی و اینترنت اشیا با پشتوانه بیش از ۱۵ سال تجربه در این حوزه در سال ۱۳۹۴ تاسیس گردیده است . ماموریت های این شرکت عبارت اند از :

الف – سیستم مدیریت هوشمند ساختمان BMS

ب- خانه هوشمند SMART HOME

ج- کنترل دسترسی ACCESS CONTROL

د-دستگیره هوشمند SMART LOCK

ه -دزدگیر هوشمند SMART ALARM

  • گروه صنعتی و بازرگانی فتکو در سال ۱۳۹۲ نظر به اهمیت زیر ساخت در صنعت حفاظت الکترونیک و شبکه و ارائه راهکار های تخصصی در این زمینه تاسیس و فعالیت خودرا آغاز نمود .

الف- تجهیزات و ملزومات آنالوگ

ب- تجهیزات و ملزومات شبکه

ج – انواع کابل کواکسیال ، شبکه و فیبر نوری

د-انواع کابل کواکسیال ، شبکه و فیبر نوری

ه-انواع منبع تغذیه پاورینگ و UPS

و -انواع اتصالات آنالوگ شبکه و فیبرنوری

  • شرکت مهندسی مشاور آدورا بعنوان مشاور و ناظر پروژه های حفاظت الکترونیک در سطح پروژه های بزرگ کشور انجام وظیفه نماید. مدیر عامل شرکت مهندسی مشاور آدورا از سال ۱۳۹۲ بعنوان ریاست کمیسیون مشاوران اتحادیه سراسری شرکت های حفاظت الکترونیک و شبکه های ایمنی انجام وظیفه می نماید.
  • شرکت صنایع تولیدی فراگستر: با توجه به سیاست های کلان کشور در خصوص توجه به اشتغال زایی و حمایت از تولید ملی ، فراگستر واحد تولیدی خود را افتتاح نموده است .
  • شرکت خدمات فراگستر این واحد از دو قسمت تشکیل شده استالف – گارانتی فراگستر که گسترده ترین خدمات پس از فروش در کشور را دارا می باشد و با پیشرفته ترین تجهیزات برای تعمیرات تخصصی محصولات خود را از ۱۸ تا ۲۵ ماه گارانتی می کند .ب- خدمات مهندسی و پشتیبانی فنی شرکت فراگستر که مشاوره به نمایندگان جهت طراحی پروژه ، پاسخ گویی به کلیه مشکلات فنی و پرسش های تخصصی حفاظت الکترونیک به آنلاین و تلفنی در این واحد انجام می شود .

اما یکی از افتخارات ارزشمند شرکت فراگستر ، دانشگاه فراگستر می باشد که با همکاری جهاد دانشگاهی خواجه نصیر اقدام به راه اندازی اولین دوره دانشگاهی حفاظت الکترونیک پودمانی با هدف رشد و توسعه دانش در سطح فعالان حفاظت الکترونیک نموده است .

برندهای شرکت فراگستر

داهوا دومین تولید کننده برتر دوربین های مداربسته که شرکت فراگستر مفتخر به کسب عنوان برترین نماینده خاورمیانه داهوا در دو سال پیاپی می باشد .

برند داهوا گردش مالی ۱٫۹۳ بیلیون دلار در سال ۲۰۱۶ بیش از ۴۰۰۰ محصول و گردش مالی ۲٫۸۵ بیلیون دلار در سال ۲۰۱۷ بزرگترین پروژه ۲۰۱۶ المپیک ریو ۱۳۰۰۰ نفر پرسنل در ۱۸۰ کشور ۶۰۰۰ نفر مهندس تحقیق و توسعه ده ها راه حل جامع در ارتقا امنیت کسب عنوان برترین نماینده خاورمیانه داهوا فراگستر در دو سال پیاپی

مکسرون: تنوع محصولات در سامانه نظارت تصویری خانه هوشمند مکسرون بعنوان کامل ترین راه حل بیسیم در سراسر کشور و دزدگیر هوشمند مکسرون خلاقیتی شگرف در صنایع حفاظتی می باشد .

ناظر: صنایع تولیدی فراگستر با همکاری و در اختیار داشتن دانش فنی تولید کنندگان برتر دنیا اقدام به تولید تجهیزات حفاظت الکترونیک با برند ناظر در ایران نموده است .

تیاندی: این کمپانی پیشتاز در پردازش تصاویر دوربین های مداربسته تحت شبکه در سراسر جهان، پنجمین شرکت نظارت تصویری در دنیا و سومین شرکت نظارت تصویری چین در سال ۲۰۱۷ است

آلباترون: این برند بعنوان پرچم دار محصولات AHD در بین برندهای تولید کننده AHD می باشد .

اپتینا: این برند یکی از پرفروش ترین تولیدکنندگان محصولات AHD و IP در حال حاضر میباشد.

سنتری پلاس: یکی از تولید کنندگان محصولات اکتیو شبکه در دنیا است که با سابقه رضایت مندی عالی در میان مصرف کنندگان بازار ایران را یدک می کشد .

ocap: این برند با رویکردی تخصصی و حرفه ای در زمینه تولید و راهکارهای تجهیزات زیر ساخت آنالوگ، پسیو شبکه توانسته است رضایت مشتریان خود را تامین کند.

آدرس وبسایت فراگستر: http://faragostar-co.com

 

رپرتاژ آگهی: فرش ماشینی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت − 3 =