رییس بنیاد مسکن شهرستان ابهر تأکید کرد: فرصت محدود متقاضیان برای اخذ تسهیلات ساخت مسکن در ابهر

رییس بنیاد مسکن شهرستان ابهر گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات ساخت مسکن‌ مهر تا پایان ماه جاری فرصت دارند به این اداره مراجعه کنند.

“داوود بابایی” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه زنجان، اظهار کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات ساخت مسکن‌مهر در دو شهر سلطانیه و صائین‌قلعه تا پایان خردادماه سال‌جاری مهلت دارند، جهت تکمیل پرونده و دریافت تسهیلات به اداره بنیاد مسکن شهرستان ابهر مراجعه کنند.

وی با تأکید بر اینکه در سه شهر سلطانیه، صائین‎قلعه و هیدج به همه کسانی که جهت دریافت مسکن‌مهر ثبت‎نام و هزینه ‌واریز کرد‌ه‌اند واحد مسکونی تعلق می‌گیرد، گفت: در شهر هیدج سه پروژه با مجموع ۳۶۴ واحد مسکن‌مهر در دست ساخت بود که دو پروژه به صورت کامل واگذار شده و پروژه ۹۶ واحدی هیدج با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است. همچنین در بحث ساخت مسکن‌های خودمالکی برای ۲۸۰ متقاضی تشکیل پرونده و معرفی به بانک عامل صورت گرفت که تاکنون ۲۱۸ پرونده پایان کار گرفته و مشغول به ساخت کرده‎اند.

بابایی درباره پروژه‎های شهر صائین‌قلعه، تصریح کرد: در بحث ساخت مسکن‌مهر یک پروژه ۲۴ واحدی به طور کامل واگذار شده و پروژه ۹۶ واحدی به طور کامل اجرای فونداسیون شده و ۴۸ واحد از آن با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

این مسوول با اشاره به ساخت واحدهای خودمالکی در صائین‌قلعه تأکید کرد: در این شهر ۳۸۱ متقاضی در این زمینه وجود داشت که برای همه متقاضیان پرونده تشکیل شد که ۲۷۹ متقاضی پایان کار و تسهیلات ساخت دریافت کردند.

رییس بنیاد مسکن شهرستان ابهر در خصوص فعالیت‎های صورت گرفته در شهر سلطانیه، گفت: از ۲۰۴ مورد متقاضی ساخت مسکن خودمالکی ۱۳۸ متقاضی پایان کار اخذ کرده‎اند.

این مسوول با اشاره به اختصاص زمین به متقاضیان ساخت مسکن مهر در شهر هیدج، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۵۰ متقاضی در این زمینه ثبت‎نام کرده‎اند که سازمان مسکن و شهرسازی در حال تملک زمین است و طبق نظریه مشاوران ۳۶۰ قطعه زمین پیش‎بینی خواهد شد تا متقاضیان در گروه‎های چهار و هشت نفره اقدام به اخذ تسهیلات ساخت مسکن‌مهر کنند.

انتهای پیام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × یک =