پارتیشن

شرکت پازل ستاپ طراح و مجری پروژه های مدرن اداری شامل بازسازی ، طراحی و ساخت مبلمان و فرنیچر اداری و پارتیشن اداری مدرن با در نظر گرفتن ارتقای کیفی فضای کاری  و ایجاد قابلیت های جدید در محیط کاری و همسان سازی در راستای برندیگ می باشد. پازل ستاپ در طول سال ها علاوه بر بازسازی و تولید کلیه اجزای دکوراسیون اداری، دسته بندی محصولات اداری را نیز بر اساس کاربرد آنها  ارائه می نماید. از جمله محصولات پازل ستاپ  عبارتند از  :

پارتیشن دوجداره، پارتیشن شیشه ای، پارتیشن آگوستیک، پارتیشن های گلاس، کوموتیشن

میزهای کار شامل میز مدیریت ، میز معاونت یا مدیر میانی، میز کارمندی ، کانتر منشی

کمد فایل مدیریت ، انواع فایل های میز کار ، دیوارپوش های گلاس ، انواع سقف کوب های دکوراتیو

پارتیشن اداری شانل:

این پارتیشن دارای ۵ لایه ام دی اف روکش ملامینه  اجرایی می باشد و می توان در تقسیم بندی شیشه و پانل به میزان مورد نیاز استفاده کرد .  تفاوت عمده تولیدات این شرکت را می توان در قابلیت مدولار  و متریال مرغوب  و استحکام و زیبایی بی ر قیب دانست. پارتیشن های پازل ستاپ نزدیک به سه برابر پارتیشن های سایر برندها، دارای متریال بوده و این تمایز  استحکام، فرم و زیبایی خاصی به آن بخشیده است.

پارتایشن های تک:

پارتیشن های تک این شرکت نیز یک نوع پارتیشن دو جداره ام دی اف بوده  و در واقع همان پارتیشن شانل است که دارای ۵ لایه اجرایی می باشد. در این نوع پارتیشن اداری متریال رویه از جنس های گلاس و تری های گلاس می باشد که دارای جلوه منحصر بفردی است و با ترکیب با شیشه و سایر متریال نمایی خاص را به محیط می بخشد.

پارتیشن شیشه ای با فریم آلومینیوم استیل :

پازل ستاپ را می توان به جرات با کیفیت ترین تولید کننده پارتیشن شیشه ای نام برد. پروفیل منحصر بفرد و مستحکم این شرکت، اجرای دقیق و ترکیب بندی های متریالی پارتیش های شیشه ای این شرکت  علاوه بر کارایی بسیار بالا جلوهای خاص به محیط کاری شما میبخشد. پارتیشن شیشه ای پازل ستاپ دارای گارانتی ۱۵ ساله بوده و این گارانتی شامل تغییر رنگ و فرم نیز میباشد ارائه گارانتی طولانی مدت برای محصولات نشانه کیفیت بالای محصولات این شرکت میباشد . از دیگر مشخصه های محصول پارتیشن شیشه ای پازل ستاپ تولید مدولار این محصول میباشد .این بدین معنی است که شما میتوانید در صورت لزو م این پ ارتیشن ها را در تقیم بندی دیگری و یا در فضای دیگری انتقال داده و بکار گیرید . پارتیشن شیشه ای آلومینیوم استیل پازل ستاپ را میتوان ده ها بار تغییر داد  بدون  اینکه  از کیفیت آن کاسته شود . در تولید  پارتیشن شیشه ای  قابلیتهای دیگری نیز پیشبینی شده است که از جمله این قابلیتها قابلیت استفاده از پرده  کرکره بروی فریم آن میباشد  در صورت عدم استفاده از پرده های کرکره  میتوانید  با سمبلاست شیشه های آن  ارتباط دیداری طرفین را محدود کرد . پارتیشت شیشه ای را میتوان با ترکیب سایر انواع پارتیشن ام دی اف نیز بکار برد  و از خصوصیات و قابلیتهای هر دو محصول  بهره گرفت.

فرنیچر اداری:

همانطور که اشاره شده پازل ستاپ تولید کننده انواع فرنیچرهای اداری میباشد تجربه ای نزذیک به نیم قرن  توانایی این شرکت را در طراحی و تولید فرنیچر و دکوراسیون اداری بسیار بالا برده است .محصولات دکورایون اداری و فرنیچر اداری وکلیه انواع پارتیشن اداری پازل ستاپ دارای گارانتی  بلند مدت کتبی بوده و این امر نشاندهنده اطمینان به کیفیت تولید ی میباشد . چرا که طراح و شرکت سازنده و مجری پروژه های دکوراسیون اداری میبایست  خدماتی را به کارفرمایان ارائه نمایند تا در طول سالها  دچار استحلاک زودرس نشو پازل ستاپ علاوه بر گارانتی کیفیت محصولات خود طرح ارائه شده را نیز گارانتی مینماید  و این بدین منظور است که اگر طرح ارائه شده مشکل فنی داشته باشد شرکت موظف به تغییر رایگان آن تا تامین نیاز کارفرما میباشد.

شرکتهای موفق در راستای موفقیت  خود دارای قابلیتهای مختلفی بوده اند که همان قابلیتها در ایجاد تمایز و نهایتا  تسخیر بازار خود را موجب شده است . پازل ستاپ نیز از این قائده مستثنی نیست . در شرکتهای مشابه با فعالیت پازل ستاپ که  اقدام به طراحی و تولید فرنیچر مینمایند  پازل ستاپ با تمرکز بروی طرحهای اداری   توانسته است  تجارب ارزشمنتدی را در این راستا کسب نماید . گام اول در پازل ستاپ برای هر پروژه  ارسال و ارائه اطلاعات کاربردی صحیح به کارفرما بوده تا بتواند با تکیه بر این ارتباط به نیاز سنجی دقیقی از پروژه دست یابد  واین نیاز سنجی دقیق زمانی که با تجارب و خلاقیت  کارشناسان معمار  در هم آمیزد  و همچنین با اجرایی بسیار دقیق همراه باشد محصولی با کیفیت و کاربرد مطلوب خواهد داشت پازل ستاپ همواره بر این عقیده است که معماری را در خدمت اهداف اصلی و حرفه ای  شرکتها قرار داده  وسعی  دربهبود روند  کاری و حرفه ای در  این سازمانه و شرکتها دارد .

             ارائه تصاویر و طرحهای اجرا شده شرکت .

صداقت در ارائه رزومه کاری شرکتها در شرکتهای طراحی و مجری دکوراسیون اداری میتواند پرسپکتیو صحیحی ادر طرفین ( کارفرما و شرکت) در یکدیگر ایجاد نماید  و این کوتاهترین راه برای توانایی سنجی  میباشد  لذا پازل ستاپ  همواره گزیدهای مرتبط با پروژه ها و فقط از پروژه های اجرا شده را به کارفرمایان ارائه مینماید  و کارفرمایان با بررسی  و در صورت صلاحدید  بازدید حضوری از این پروژه ها هم از توانایی و تعهد این شرکت میتواند مطلع شود و هم با مشاهده طرحهای مشابه الگو و ایده ی مناسبی  برای  محل خود بدست می آورد.

در طراحی اداری  همواره بایستی در نظر داشت که کاربری  اجزای دکوراسیون و فرنیچر اداری  همواره در اولویت می باشد

قیمت پارتیشن اداری در شرکتهای تولید کننده متفاوت میباشد . در کارخانه پازل ستاپ علارقم استفاده متریال مرغوب  و ساختار انحصاری و موستحکم  ودقت در نصب پارتیشن اداری  و بطور کلی  داشتن استاندارد بالای اجرای پارتیشن اداری و ساخت پارتیشن اداری   دارای قیمت مناسب بوده   و پارتیشن بندی اداری و دکوراسیون اداری و بطور کلی تجهیز اداری را هزینه منصفانه و معلوم برای کارفرما انجام میدهد.

در خرید پارتیشن اداری  انتخاب کارخانه تولید کننده پارتیشن اداری و همچنین فرنیچر اداری بایستی بر یک مبنای معلوم و قابلیت مشخص صورت گیرد . بازدید از پروژه های پیشین  برای استعلام کیفی  و همچنین  ارائه گواهینامه ها و استاندارد های واقعی میتواند تا حدی بالایی این اطلاعات را به کارفرما ارائه دهد . پازل ستاپ بطور روتین کارفرمایان را دعوت به بازدید از پروژه های چند ساله و حتی به بیش از ۲۰ سال پیش  کرده و مشتریان را با کیفیت پس از ۲۰ سال  محصولات خود آشنا مینماید چرا که هیچ رزومه ای قویتر از بازدید حضوری پروژه های پیشین نمیتواند اطلاعات دقیقی به کارفرمایان محترم ارائه نماید .

پازل ستاپ در تمامی تبلیغات ، کاتالوگ، و وب سایت رسمی خود فقط و فقط از تصاویر پروژه های اجرا شده استفاده کرده و توان اجرایی خود را با ارائه اطلاعات پروژه های پیشین  ارائه مینماید .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 12 =