الهیاری: نظارت بر ۷۴۰ هکتار از محصولات فرعی ابهر در سال ۹۱

ابهرآنلاین: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ابهر گفت: سال گذشته بر ۷۴۰ هکتار از محصولات فرعی ابهر نظارت شد.http://AbharOnline.org/wp-content/uploads/2013/06/IMG121855212.png

علیرضا الهیاری در گفتگو با ابهرآنلاین، با اشاره به ۳۰ مورد دادخواست و لوایح تنطیم شده در سال گذشته افزود: سال گذشته در ۳۲ مورد جلسه دادگاه نیز شرکت کرده‌ایم.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ابهر، به ۱۴ مورد قرار کارشناسی و معاینه محلی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال گذشته سه مورد تقاضای صدور اجرائیه داشتیم.

الهیاری، با بیان اینکه ۴۲ مورد پیگیری پرونده‌ها در مراجع قضایی داشتیم، افزود: سال گذشته ۶۵ مورد اظهار نظر و مشاوره حقوقی صورت گرفت.

وی، به ۱۲ مورد پرونده‌های مطروحه اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ابهر در سال ۹۱ اشاره کردویادآورشد: پرونده‌های مختومه این اداره در سال گذشته ۶ مورد بود.

رئیبس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ابهر، با اشاره به عملکرد اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ابهر در تبدیل دیم‌زارهای کم بازده تاکید کرد: عملکرد این اداره در نظارت بر محصولات فرعی ۷۴۰ هکتار در سال گذشته است.

الهیاری،افزود: عملکرد این ادراه در بخش مدیریت چرا نیز ۴۵ هزار هکتار است.

وی در ادامه با اشاره به وظایف همیاران طبیعت تصریح کرد: همیاران طبیعت می‌توانند اعضای شورای روستاها، دهیاران، بسیجیان و مجریان و بهره‌برداران طرح‌ها باشند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ابهر، افزود: همیاران طبیعت باید با ما همکاری داشته، منابع طبیعی را خوب شناخته، قوانین را دانسته و در کلاس‌هایی که به این منظور تشکیل می‌شود شرکت داشته باشند.

الهیاری یادآورشد: همیاران طبیعت در این مسیر باید با دستورالعمل‌ها آشنایی پیدا کرده و اداره منابع طبیعی را در مسیر حفاظت و حراست از منابع طبیعی یار و یاور باشند.ش

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده + هفت =