اختصاص ۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی ابهر

220 تختخوابی 910118 (2)

ابهر آنلاین : سرپرست مرکز بهداشت ابهر با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی  ابهر از اختصاص ۷۰ میلیارد ریال در سال جاری برای تکمیل این بیمارستان خبر داد.

   داود رحمانی گفت: پس از بازدید مشترک مسئولان بهداشت و علوم پزشکی، نماینده فرمانداری و کارشناسان اداره راه و شهرسازی از بیمارستان ۲۲۰ تختی ابهر پیشرفت فیزیکی این پروژه نزدیک به ۶۰ درصد برآورد شده است.

    وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده برای تکمیبل پروژه بیمارستان ۲۲۰ تختی ابهر امسال برای این طرح ۷۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.سرپرست مرکز بهداشت شهرستان ابهر ادامه داد: اگر این ۷۰ میلیارد ریال به موقع تزریق شود و در اختیار پیمانکار قرار گیرد، پروژه با سرعت بیشتری اجرا می‌شود.وی با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی ساخت بیمارستان ابهر گفت: در حال حاضر مراحل نازک‌کاری طبقات بالا و تجهیز تأسیسات آن انجام می‌شود.

    رحمانی با اشاره به نیاز شهرستان ابهر به احداث بیمارستان جدید و افزودن تخت‌های بیمارستانی افزود: با پیش‌بینی به عمل آمده این بیمارستان تا پایان سال ۹۵ به بهره‌برداری می‌رسد.وی با بیان اینکه تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان تأمین می‌شود، ادامه داد: وزیر بهداشت برای آغاز تجهیز امکانات این بیمارستان قول مساعد داده است.

     سرپرست مرکز بهداشت شهرستان ابهر گفت: برای ساخت بیمارستان ۲۲۰ تختی ابهر ۲۲۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده که تا کنون نیمی از آن تخصیص یافته است.وی در مورد برنامه‌های هفته بهداشت این شهرستان به برگزاری همایش زندگی سالم و نیز مراسم راهپیمایی کارکنان بهداشت اشاره کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 + دوازده =