انتخاب مناسب برای سرور مجازی ایران

وب ایده، شرکتی فعال در زمینه هستینگ و میزبانی وب است که سابقه‌ای چندساله در این حوزه دارد. در ادامه با سرویس‌های این شرکت و خدمات متنوع آن شامل هاستینگ، سرور مجازی، شبکه اختصاصی و… آشنا خواهید شد.

از قطعی ها و داون تایم های مکرر سایت و سرور خود خسته شده اید؟ به دنبال آپ تایم بالای ۹۹٫۸ درصد برای میزبانی وب‌سایت و سرویس آنلاین خود هستید؟ جهت ارتقا رتبه وب‌سایت خود در موتورهای جستجو و سرعت بارگذاری بالاتر صفحات وب‌سایت‌تان در داخل کشور چه راه کاری در نظر گرفته اید؟

سرویس‌های میزبانی هاست لینوکس ایران بر روی سرورهایی با توان پردازش بالا، حداقل ۸ هسته سی پی یو و حداقل ۱۶ گیگابایت رم و حافظه‌های SSD ارائه می شود. به منظور تست هاست رایگان وب ایده را بصورت آنی تحویل بگیرید!

​ترافیک رایگان برای وب‌سایت‌های پربازدید، همکاری با وب‌سایت‌های پر بازدید بصورت اسپانسری، پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته، دسترسی به پنل مدیریت سرور مجازی جهت مانیتورینگ ترافیک، دسترسی کنسول به سرور، روشن و خاموش و ساسپند سرور مجازی، بکارگیری شبکه اختصاصی با سخت‌افزارهای روز دنیا نظیر supermicro و HP و آی‌پی‌های اختصاصی ، سرویس هایی مطمئن و پایدار همراه با آرامش و آسودگی خیال را برای مشترکین وب ایده به ارمغان آورده است.

سرویس هاست ویندوز وب ایده مبتنی بر Windows Server 2012 ,SQL Server 2012, حافظه‌های SSD کنترل پنل قدرتمند پلسک آخرین نگارش، امکان تهیه نسخه پشتیبان از وب سایت روی Dropbox ارائه می شود و یکی از پایدارترین سرویس های میزبانی هاست ویندوز در داخل کشور را فراهم آورده است.

هم اکنون جشنواره نوروزی وب ایده برای تمام سرویس‌های میزبانی وب آغاز شده است. برای مطالعه سرویس‌ها و دریافت کدهای تخفیف به وب ایده مراجعه کنید.

جشنواره نوروز ۹۴ سرور مجازی ایران وب ایده با ۵۰ درصد تخفیف ماه اول و ترافیک نامحدود و رایگان به همراه لایسنس رایگان کنترل پنل قدرتمند دایرکت ادمین ارائه می شود. امکان ارائه سرویس تست برای تمام سرورهای مجازی و هاست میسر است. سرور مجازی ایران

وب ایده در راستای افزایش توان و منابع خود و همچنین به سبب محدودیت IPv4 در سطح کشور و جهان، اخیرا به عضویت موسسه بین المللی رایپ Ripe NCC درآمده است.

Ripe NCC مجموعه ای اروپایی واقع در کشور هلند است که امور مربوط به گسترش شبکه جهانی اینترنت و نظارت بر چگونگی عملکرد این شبکه جهانی را از طریق هماهنگی های فنی و اجرایی در سطح خاورمیانه و اروپا به عهده دارد.این مجموعه غیرانتفاعی بوده و یکی از پنج مجموعه منطقه‌ای یا RIR است که مسئولیت این نظارت را در دنیا به عهده دارد.

«شرکت فناوری اطلاعات سامانه کاوشگر ایده» با نام تجاری «وب ایده» از تیرماه ۱۳۹۰ بصورت رسمی فعالیت خود را در زمینه صنعت هاستینگ و میزبانی وب ایران با تمرکز بر ارائه سرویس های با کیفیت در میهن عزیزمان ایران، آغاز کرد.

در حال حاضر وب ایده خدمات سرور مجازی ایران با سخت افزارها و تکنولوژی با قابلیت پردازش ابری ارائه می‌کند.

فرصت را از دست ندهید و برای بهره مندی ار ۵۰ درصد تخفیف نوروزی سرور مجازی و هاست ایران یا تست سرویس ها باوب ایده تماس بگیرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − ده =