اجرای موسیقی محلی برای مسافرین نوروزی در میادین و گذرگاههای ابهر

 ابهر آنلاین – رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر از اجرای موسیقی محلی در میادین و گذر‌گاه‌های عبوری مسافران در ابهر خبر داد.

حسن ناصری با اشاره به برنامه‌های استقبال از میهمانان نوروزی اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی در راستای استقبال از میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه ماهیت برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت جشنواره و همراه با ایجاد شادی برای مردم است، تصریح کرد: با توجه به اینکه نوروز امسال همراه با ایام فاطمیه است، اجرای برنامه‌های موسیقی و شاد این اداره بعد از ایام فاطمیه است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر به برگزاری و اجرای موسیقی محلی اشاره کرد و افزود: اجرای موسیقی محلی در میادین و گذر‌گاه‌های عبوری در راستای استقبال از مسافران نوروزی است.

ناصری با اشاره به ولادت حضرت زینب(ع) خاطرنشان کرد: برگزاری شب شعر و موسیقی از جمله برنامه‌های این روز است.

وی به برگزاری سه نمایشگاه در حوزه هنر‌های تجسمی اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه در طول اسفند‌ماه سال جاری و در گالری فرهنگسرای نور برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر با اشاره به برگزاری دو جنگ شادی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر ادامه داد: جنگ‌های شادی همراه با موسیقی و برگزاری مسابقات مختلف و اجرای نمایش طنز است.

ناصری به اجرای تئاتر با موضوع مناسب با ایام فاطمیه اشاره کرد و بیان داشت: برنامه‌‌ریزی‌های لازم در راستای برگزاری برنامه‌های مناسب با ایام فاطمیه در نظر گرفته شده است.

منبع : فارس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + یک =