شیطان روی تخت بیمارستان جان داد !

ابهر آنلاین : مرد تبهکار معروف به «شیطان» که به اتهام سرقت مسلحانه و آزار زنان در زنجان دستگیر شده بود، بر اثر خودزنی و شدت جراحات روی تخت بیمارستان جان باخت.

اوایل آبان امسال چند مرد با حضور در پلیس آگاهی شهرستان خرمدره و شهرستان ابهر با طرح شکایتی مدعی شدند، مورد حمله دو مرد مسلح قرار گرفته اند و همه پول، اموال قیمتی و گوشی تلفن همراهشان را با خود برده اند.

با تشکیل پرونده قضایی و تحقیقات پلیس، هویت آنها به نام های اسدالله معروف به شیطان و سعید مشخص شد.

سرانجام کارآگاهان پلیس آگاهی زنجان عصر پنجشنبه گذشته مخفیگاه آنها را شناسایی کرده و برای دستگیری دو سارق مسلح راهی آنجا شدند. اسدالله زمانی که خود را در محاصره پلیس دید زن جوانی را به گروگان گرفت و تهدید کرد اگر ماموران آنجا را ترک نکنند، گروگان خود را خواهد کشت. کارآگاهان پس از تلاش فراوان زن جوان را از دست وی نجات دادند اما متهم با قمه ای که در دست داشت اقدام به خودزنی کرد. همدستش هم در جریان تعقیب و گریز دستگیر شد.

سعید ـ متهم ـ در بازجویی اعتراف کرد وی و همدست زخمی اش در سرقت و زورگیری های خشن در شهرهای ابهر و خرمدره دست داشته اند. در ادامه تحقیقات پلیسی معلوم شد اسدالله در چند پرونده آزار و اذیت زنان نیز تحت تعقیب پلیس بوده است.

رییس پلیس آگاهی استان زنجان در این باره  گفت:ماموران به بازجویی اولیه از او پرداختند که متهم به جرایمش اعتراف کرد.

در حالی که تحقیقات ادامه داشت پس از چاپ خبر دستگیری این دو متهم در روزنامه جام جم، یک زوج که ساکن تهران بودند با حضور در پلیس آگاهی از هر دو متهم شکایت کردند.

در تحقیق از آنها مشخص شد اوایل آبان امسال این زوج در جاده منتهی به استان زنجان برای مدت زمانی کوتاه در کنار جاده توقف کردند که همان زمان دو متهم بازداشت شده در حالی که مسلح بودند به سراغشان آمده و پس از شلیک به خودرویشان و ایجاد رعب و وحشت برای آنها، دست و پایشان را با طناب بسته و در کنار جاده رهایشان می کنند و سپس با سرقت مقداری پول و طلاهای زن جوان که بیش از ۱۵ میلیون تومان ارزش داشته، از محل گریخته اند.

سرهنگ جعفر رحمتی افزود: پس از شکایت این زوج ، راننده تریلری هم با حضور در پلیس آگاهی و اعلام شکایتی عنوان کرد او نیز در دام این دو متهم گرفتار شده و سارقان شبانه با شلیک گلوله به خودرویش او را متوقف کرده و پس از محبوس کردن وی درون خودرو، پول و اموالش را دزدیده اند. با ثبت این شکایت ها، چند نفر دیگر هم با حضور در پلیس آگاهی همین دو متهم را به عنوان سارق اموالشان معرفی کردند.

وی یادآور شد: در حالی که تحقیقات در این زمینه ادامه داشت، از بیمارستان به پلیس اطلاع دادند که اسدالله به علت شدت جراحات جان باخته است.

با مرگ این متهم شرور، جسد وی با هماهنگی قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و پرونده زندگی او پیش از این که در دادگاه محاکمه شود بسته شد اما تحقیقات از دیگر همدست وی در پلیس آگاهی ادامه دارد.

منبع : داغ نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. آوای ورزقان می گوید

    با سلام همکار محترم لطفاً سایت مارو در سایت خودتون لینک کنین تا ماهم سایت شمارو لینک کنیم.ممنون

    1. AbharOnline Admin می گوید

      درود.
      آدرس سایت تون ؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + نوزده =