ورزشکارن تیراندازی با کمان ابهر محل تمرین اختصاصی ندارند

ابهرآنلاین: رئیس هیئت تیراندازی با کمان شهرستان ابهر از نبود محل تمرین مناسب برای تیراندازان ابهری خبر داد.

سیدحسین جاهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به چگونگی روند فعالیت هیئت تیراندازی با کمان شهرستان ابهر، گفت: این هیئت حدودا سه ماه است که فعالیت خود را آغاز کرده است.

تیراندازی با کمان

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۵ ورزشکار حرفه‌ای در این هیئت عضو بوده و در رشته تیراندازی با کمان فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: خوشبختانه در این زمان اندک استقبال افراد از این ورزش بسیار خوب بوده است.

این مسئول از هزینه زیاد این ورزش سخن به میان آورد و افزود: متاسفانه از آنجایی که هزینه تهیه تیر و کمان برای ورزشکاران بالاست، ورزشکاران در طول یادگیری و پیشرفت برای تهیه اقلام مورد نیاز خود با مشکلات مالی مواجه هستند.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان شهرستان ابهر گفت: ورزشکاران مرد و زن رشته تیراندازی با کمان از مربی درجه ۲ و درجه ۳ برخوردار بوده اما در مقابل از وجود داور بهره‌مند نیستند.

جاهد با بیان اینکه تجهیزات فعلی تا حدی نیاز ۱۵ عضو هیئت را پاسخ می‌دهد، اظهار کرد: متاسفانه ورزشکاران تیراندازی با کمان ابهر محل تمرین اختصاصی ندارند. هم‌اکنون ورزشکاران تمرینات خود را در محل استخر روباز این شهرستان انجام می‌دهند که از استانداردهای لازم برخوردار نیست.

وی با اشاره به ضرورت وجود مکان اختصاصی برای تمرین ورزشکاران تیراندازی با کمان اضافه کرد: اگر بخواهیم ورزشکاران به خوبی پرورش داده شده و در مسابقات به خوبی ظاهر شوند، باید تجهیزات و محل تمرین مناسبی مناسبی را برای ورزشکاران در نظر بگیریم.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان شهرستان ابهر تأکید کرد: با توجه به علاقه‌مندی و استعداد خوب ورزشکاران باید به زودی در راستای تأمین تجهیزات لازم اقدام شود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + هجده =