مسئولان استانی به هیئت وزنه‌برداران ابهر ‌توجه نمی‌کنند

ابهرآنلاین: رئیس هیئت وزنه‌برداری شهرستان ابهر گفت: مسئولان استانی به صورت مناسبی به هیئت‌های ورزشی شهرستانی از جمله ابهر رسیدگی نمی‌کنند.

غلامرضا یوسفی رئیس هیئت وزنه‌برداری شهرستان ابهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه هم‌اکنون تعداد کمی از ورزشکاران در باشگاه وزنه‌برداری ابهر مشغول تمرین هستند،‌ اظهار کرد: در باشگاه وزنه‌برداری ابهر ۱۲ نفر به عنوان ورزشکار تمرین می‌کنند.

وزنه

وی تصریح کرد: این ورزش در شهرستان ابهر افت داشته است چرا که در سالیان گذشته تعداد ورزشکاران به ۵۰ نفر نیز می‌رسید اما این روزها به دلیل مساعد نبودن وضعیت هیئت تعداد ورزشکاران به صورت چشمگیری کاهش یافته است.

این مسئول با اشاره به کم لطفی مسئولان نسبت به هیئت‌های ورزش شهرستان‌ها گفت: مسئولان استانی باید نسبت به بهبود وضعیت هیئت‌های ورزشی تلاش کنند اما این موضوع این روزها کم‌رنگ‌تر از گذشته شده است.

رئیس هیئت وزنه‌برداری ابهر عنوان کرد: ورزش وزنه‌برداری یکی ورزش‌های سنگینی است که هر کسی علاقه‌مند به فعالیت در این رشته ورزشی نیست از این رو مسئولان باید انگیزه حضور افراد در این ورزش را افزایش دهند.

یوسفی با اشاره به اینکه حذف مسابقات آموزشگاهی یکی معضلات کنونی ورزش وزنه‌برداری است، گفت: مدتی است که مسابقات آموزشگاهی در سراسر کشور و به تبع در استان زنجان حذف شده است که این موضوع انگیزه ورزشکاران برای ادامه ورزش وزنه‌برداری را کاهش داده است.

وی یادآور شد: وزنه‌برداران شهرستان ابهر سال‌های متمادی در مسابقات آموزشگاهی موفق به کسب عناوین برتر شدند از این رو شهرستان ابهر ظرفیت تربیت ورزشکاران موفق را دارد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک + هفت =