نقاط حادثه خیز جاده های استان زنجان بهسازی می شوند

ابهرآنلاین: مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان به وضعیت نقاط حادثه خیز در استان زنجان اشاره کرد و گفت: نقاط حادثه‌خیز در استان زنجان طی سالجاری بهسازی می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر،کلیم الله وثوق ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: برای بهسازی توسعه راه‎های روستایی نیز امسال بهسازی ۲۰۰ کیلومتری راه‎های روستایی در دستور کار است.حادثه خیز

وی اظهار داشت: توسعه راه‎ها و چهار بانده کردن محور زنجان به بیجار و ارتقای محور زنجان به دندی و ارتقای راه فرعی به اصلی زنجان  به گیلوان و منجیل از برنامه های این سازمان برای بهسازی است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: روکش راه‎های زنجان ـ قزوین، زنجان ـ ابهر و تاکستان ـ زنجان ـ میانه محور زنجان بیجار و راه‎های شریانی نیز در سالجاری برنامه این سازمان است که روکش می شوند.

وثوق به معافیت پرداخت حق انشعابات مسکن مهر مدد جویان بهزیستی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: اسامی افراد متقاضی از اداره‌کل بهزیستی اخذ شده و این افراد دیگر نمی‌خواهد که حق انشعابات را پرداخت کنند.

وی تصریح‌ کرد: با توجه به افزایش قیمت تمام شده مسکن‌مهر شاهد افزایش قیمت خدمات اخذ شده هستیم که همین موضوع باعث شده از اعضای تعاونی مبلغ بیشتری اخذ شود که اعضای بهزیستی از این موضوع حذف می‌شوند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =