شگردهای جدید کلاهبرداری از مشترکین ایرانسل

ابهرآنلاین: اخیرا پیامکهایی با این مضمون که شما برنده جشنواره تابستانی ایرانسل ۹۳ هستید و یک دستگاه تلویزیون ۵۵ اینچ led sony  برنده شده اید به شماره تماس افراد زیادی ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار ابهرآنلاین (محمود دودانگه) در ادامه این پیامک از گیرنده درخواست میشود جهت دریافت این جایزه ۴ عدد رمز شارژ ۵۰۰۰ تومانی ایرانسل به شماره فرستنده ارسال کرده تا جایزه در اسرع وقت و بدون پرداخت هیچ هزینه ای به درب منزل ارسال گردد.

پیامک

چنانچه فرد برای بررسی صحت و سقم این پیامک با شماره ای که در آخر پیامک نوشته شده؛ تماس بگیرد به منشی تلفنی ایرانسل وصل می شود؛ اپراتوری در آنسوی خط مطابق متن پیامی که قبلا ضبط شده است اعلام می نماید که شما با شرکت ایرانسل تماس گرفته اید، جهت ارتباط با قسمت جوایز جشنواره بهاری ایرانسل ۹۳ با داخلی …. تماس حاصل نمایید.

دریافت کننده پیام نیز با گرفتن داخلی مورد نظر و ارائه شماره موبایل خود به طرف مقابل تاییدیه برنده شدن خود را دریافت می نماید و با ارسال ۴ شارژ ۵۰۰۰ تومانی به شماره مورد نظر در انتظار تماس از سوی شرکت ایرانسل می ماند.

 اما متاسفانه این انتظار هیچ وقت به سر نمی رسد چرا که کل این ماجرا کلاهبرداری است، کلاهبرداران پس از دریافت رمز شارژ، سیم کارت مورد نظر را از دسترس خارج و گوشی را نیز خاموش می نمایند. لازم است در اینگونه مواقع حتما به سایت ایرانسل مراجعه نموده و از صحت و سقم موضوع باخبر شوید.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − هشت =