۷۵ درصد از متقاضیان واجد شرایط در زنجان دفترچه بیمه سلامت دریافت کردند

ابهرآنلاین: مدیر کل بیمه سلامت استان زنجان گفت: برای ۷۵ درصد از متقاضیان بیمه همگانی سلامت در این استان دفترچه صادر شده است.

مجید صادقی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، مجموع ثبت شدگان بیمه همگانی سلامت در این استان را ۶۱ هزار نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد برای ۴۶ هزار نفر دفترچه بیمه همگانی سلامت صادر شده است.

بیمه سلامت
وی یادآوری کرد: اجرای طرح بیمه همگانی سلامت تحولی مهم را در زیر پوشش بیمه قرار دادن افراد نیازمند کشور بوجود آورد.

صادقی شمار دفترچه های بیمه سلامت صادر شده درشهرهای زنجان، ابهر، خدابنده و خرمدره را به ترتیب ۳۱ هزارو ۱۰، شش هزارو ۷۲۶، سه هزار و ۴۵۲ و چهار هزار و ۷۵۳ فقره بیان کرد.

وی همچنین از تعیین تکلیف ۳۰ هزار نفر از واجدین شرایط برخورداری از بیمه سلامت این استان که با مشکلاتی برای دریافت آن مواجه بودند خبر داد و اظهار کرد: هم اکنون با اقدامات انجام شده مشکلات ۱۵ هزار نفر از متقاضیان برطرف شده و مابقی نیز تا پایان شهریور امسال انجام می شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان مشکلات افراد ثبت نام شده در این طرح را استفاده از چند دفترچه به طور همزمان و عدم تایید نهایی در سیستم ذکر کرد.

صادقی افزود: هم اکنون ثبت نام از متقاضیان بیمه همگانی سلامت در سامانه مربوطه ادامه دارد و افراد پس از اتمام مراحل ثبت نام کد رهگیری دریافت می کنند.

وی اظهار کرد: در صورتی که فردی به دلایلی و قبل از صدور دفترچه در مراکز بیمارستانی بستری شود می تواند با در دست داشتن پرینت برگه ثبت نامی و معرفی نامه از این سازمان از خدمات بیمه ای بهره مند شود.

به گزارش ایرنا، هم اکنون ۵۵۶ هزارو ۸۳۵ نفر در این استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند که ۵۵ درصد از جمعیت یک میلیون و ۱۵۰ هزار نفری استان را شامل می شود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − 13 =