۲ ورزشکار ابهری به مسابقات تنیس روی میز کشور اعزام میشوند

ابهرآنلاین: رئیس اداره ورزش و جوانان ابهر از اعزام دو ورزشکار ابهری به مسابقات تنیس روی میز کشور خبر داد.

حمید کاوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان،‌ با اشاره به برگزاری مسابقات تنیس روی میز مرحله استانی اظهار کرد: مسابقات تنیس روی میز نونهالان مرحله استانی در ابهر برگزار شد.

تنیس روی میز

وی تصریح کرد: این دور از مسابقات با رقابت ۳۰ ورزشکار از شهرستان‌های ابهر،‌ زنجان و طارم برگزاری شد که برگزیدگان این رقابت‌ها به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه هفت نفر برتر این دور از مسابقات از ورزشکاران شهرستان ابهر هستند، ‌اضافه کرد: نتیجه این مسابقات اعزام دو ورزشکار ابهری به مسابقات تنیس روی میز کشور بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ابهر با اشاره به مسابقات کشوری تنیس روی میز اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشوری تنیس روی میز اواخر مردادماه با رقابت ورزشکاران ۳۲ استان کشور برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مسابقات قهرمانی کشوری تنیس روی میز به میزبانی استان اصفهان برگزار خواهد شد که امیدواریم ورزشکاران شهرستان ابهر همچون سنوات گذشته نتایج قابل قبولی را کسب کنند.

کاوندی یادآور شد: ورزشکاران ابهری در طول سالیان گذشته نیز در رشته‌های ورزشی مختلف از جمله تنیس روی میز فعالیت چشمگیری داشته و عناوین مختلفی را از آن خود کرده‌اند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت + چهار =