نماینده زنجان: زیرساختها موجود در استان زنجان برای سرمایه گذاری بسیار فوق العاده است

ابهرآنلاین: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت : زیرساختهای موجود در این استان برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف بسیار فوق العاده و مهیاست.

 محسن علیمردانی روز یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات، نواقص و خلاهای قانونی بخش حمل ونقل جاده ای افزود: با رونق تولید، حمل ونقل جاده ای نیز رونق خواهد گرفت. وی اظهار امیدواری کرد، با برنامه ریزی دولت تدبیر و امید شاهد رونق تولید در کشور باشیم.

علیمردانی نماینده زنجان

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : با ورود ناوگان حمل ونقل جاده ای با عمر بالای پنج سال عمر این ناوگان تا حدودی کاهش خواهد یافت.
علیمردانی با تقدیر از مدیرانی که برای توسعه استان زنجان تلاش می کنند خاطرنشان کرد: به طور قطع پیگیری های لازم درخصوص مسایل و مشکلات مطرح شده در این بخش انجام خواهد شد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان با ارایه گزارشی از وضعیت حمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: واقع شدن در مسیر ترانزیت ایران – اروپا (کریدور شرق به غرب )، برخورداری از ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه ، همجوار بودن با هفت استان کشور و وجود راههای ارتباطی مناسب با این استانها ( قزوین- گیلان – همدان – کردستان – آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و اردبیل)، وجود شرکتهای صنعتی و کارخانجات بزرگ و معادن غنی، نزدیک بودن به پایتخت و مراکز تولید و مصرف استانهای همجوار، وجود مراکز دانشگاهی و نظامی مختلف، وجود مراکز گردشگری و آثار باستانی از مزیتهای نسبی استان زنجان است.

یحیی رحمتی افزود: سه پایانه مسافربری عمومی درمرکز استان و شهرستانهای ابهر- خدابنده و۳۷ شرکت و شعبه و موسسه مسافربری، شش دفتر نمایندگی شرکتهای مسافربری در شهرها و روستاهای استان دربخش حمل ونقل مسافر به فعالیت مشغول هستند.

وی یادآورشد: ۱۸۵ دستگاه اتوبوس با متوسط عمر ۵/۱۰ سال، ۵۷۰ دستگاه مینی بوس با متوسط عمر ۲۹ سال، ۵۸۳ دستگاه سواری با متوسط عمر ۸ سال، ۲۵۳۹ نفر راننده در بخش مسافری فعالیت می کنند، درسال ۹۲ حدود دو میلیون و ۴۱۱ هزار مسافر در استان جابجا شدند و تعداد سفرهای انجام شده در سال ۹۲ حدود ۲۶۵ هزار سفر بوده است.

مدیرکل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان افزود: در بخش کالا یک پایانه عمومی حمل ونقل کالا در مرکز استان به فعالیت مشغول بوده و ۶۶ شرکت و ۳۳۱/۵ دستگاه ناوگان حمل ونقل کالا با متوسط عمر ۱۷ سال و در کل ۵۳۴/۷ نفر راننده باربری فعالیت می کنند.

انتهای پیام /

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × پنج =