استان زنجان ۲۱۰ معدن فعال دارد

ابهرآنلاین: معاون سازمان صنعت و معدن استان زنجان از وجود ۲۸۸ معدن در استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۱۰ معدن فعال و ۷۲ معدن غیر فعال است. وی بدون اشاره به تبعات و مشکلاتی که این معادن برای ساکنین مناطق مربوطه ایجاد میکنند خبر از مزایده ۹۰ معدن دیگر در سال جاری داد. ابهرآنلاین چندی قبل گزارشی کوتاه از آسیبهای معادن به جاده ها و زندگی روستایی منتشر کرد که در قسمت ویژه میتوانید مطالعه کنید.

معدن1

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فغفوری ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران افزود: در شهریورماه سالجاری مزایده خواهیم داشت و ۹۰ معدن از طریق مزایده به بخش خصوصی واگذار می شود تا این بخش بتواند معادن را فعال کند.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، از فعالیت هزار و ۱۷۶ وجود  واحد صنعتی فعال در استان زنجان خبر داد.

فغفوری گفت: تاکنون بالغ بر ۲۹ هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در استان صورت گرفته و زمینه اشتغالزایی برای ۳۶ هزار و ۸۴۷  نفر ایجاد شده است.

وی تاکید کرد: ۷۴۶واحد صنعتی در شهرستان زنجان ،۲۲۰ واحد در شهرستان ابهر و مابقی در سایر شهرستان های استان مستقر می باشد.

معاون صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان، با اشاره به میزان واحدهای به بهره برداری رسیده در ۴ ماهه سالجاری گفت: در این مدت ۲۵ واحد صنعتی در استان  زنجان موفق به دریافت پروانه بهره برداری شدند.

فغفوری گفت: در چهار ماهه سالجاری ۳۸۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در استان زنجان صورت گرفته که زمینه اشتغالزایی برای ۳۰۲ نفر ایجاد شده است.

وی یاد آورشد: با راه اندازی این واحدها برای سه هزار و ۱۸۹ نفر اشتغال ایجاد می شود.

معاون سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان از صدور ۱۱ طرح توسعه در این مدت در استان زنجان خبر داد و افزود: سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این طرح ها بالغ بر ۱۲۲۱ میلیارد ریال می باشد.

فغفوری گفت: تاکنون دو هزار و ۵۵ جواز تاسیس در استان صادر شده است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. مجيد می گوید

    سلام من رانند لودر هستم به تازکی کواهینامه ویزه لودر کرفتم زیاد داخل استان کشتم دنبال کار اما نیست که نیست به نظر شما جه کار باید کرد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده + 8 =