کشف محموله پوشاک قاچاق در شهرستان ابهر

ابهر آنلاین : مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف محموله پوشاک قاچاق در شهرستان ابهر خبر داد.

   وی با اشاره به اینکه در سه ماه نخست امسال یک‌هزار پرونده در اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان مورد رسیدگی قرار گرفته است، گفت: با بررسی به عمل آمده اغلب پرونده‌های رسیدگی شده مربوط به قاچاق لوازم خانگی، دارو، پوشاک، تخلفات صنفی و … بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در ادامه از رسیدگی به پرونده‌های متعددی در تعزیرات حکومتی استان طی هفته گذشته اشاره کرد و ادامه داد: از جمله پرونده‌های رسیدگی شده پرونده مربوط به تخلف ۴۵ واحد صنفی در شهرستان ابهر بود.

این مسئول با اشاره به اینکه پرونده‌های مذکور در پی گزارش شبکه بهداشت و درمان شهرستان ابهر مورد رسیدگی قرار گرفت، تصریح کرد: پس از بررسی پرونده‌ها هر یک از واحدهای متخلف به پرداخت ۹۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

عزیزپور با بیان اینکه این تعداد پرونده در اداره تعزیرات حکومتی ابهر مورد بررسی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: اغلب تخلفات این واحدهای صنفی مربوط به عدم رعایت ضوابط بهداشتی بود.

وی همچنین از رسیدگی به پرونده دیگری از تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر اشاره کرد و گفت: این پرونده مربوط به قاچاق پوشاک توسط یک خودروی نیسان بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه پرونده مذکور در پی گزارش نیروی انتظامی شهرستان ابهر مورد رسیدگی قرار گرفت، تصریح کرد: پس از رسیدگی این پرونده متخلف به پرداخت ۱۱۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گفته عزیزپور، متهم این پرونده علاوه بر محکومیت‌های اعلام شده به ضبط خودروی کشف شده به نفع دولت نیز محکوم شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه + 19 =