برگزاری کارگاه آموزشی جنگ نرم در دانشگاه علمی کاربردی مرکز ابهرباحضور مسئولین استانی

     به همت مدیریت اجرایی فرهنگی و کانون بسیج اساتید دانشگاه علمی  کاربردی ابهر و با حضور آقایان محمد فتحی ریاستمحترم دانشگاه  جامع علمی کاربردی واحد استان زنجان ، حسینی جانشین  محترم فرماندهی سپاه  انصار المهدی (عج) استان زنجان ،دکتر  مرتضوی ، محمدی و ذوالقدراز اعضای هیات علمی دانشگاه وفرماندهان جنگ نرم و  جمعی از اساتید و دانشجویان  مراکز ابهر خرمدره و صائین قلعه کارگاه آموزشی جنگ نرمدر مورخه ۱۰/۳/۹۳ در محل سالن اجتماعات دانشگاه برگزار گردید .
       در این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا…. مجید و پخش سرود ملّی ابتدا آقای مهدی محمد لو ریاست محترم مرکز ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین به وصایاء بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ومنویات رهبر فرزانه انقلاب در زمینه حفظ انقلاب و دستاوردهای آن اشاره کرده، یاد آور شدند : در حال حاضر در عصری زندگی می کنیم که جبهه استکبار با به کارگیری تمامی توان و ابزارهای پیشرفته از جمله رسانه ها در تلاش است با همکاری رژیم صهیونیستی ، نظام جمهوری اسلامی را با شکست مواجه نماید . اما یقیناً امت اسلامی به ویژه جوانان ومسئولین به دلیل دارابودن از بصیرت و غیرت انقلابی و اسلامی و حضور در صحنه ، همواره کید  و مکر آنها را به خودشان برگردانده اند .  ایشان از دست اندر کاران برگزاری این کارگاه آموزشی تشکر نمودند .   
     در ادامه جناب سرهنگ حسینی جانشین محترم فرماندهی سپاه ناحیه استان زنجان   با تبیین ویژگی های جنگ سخت و نرم و اشاره به تفاوت های  ما هوی این ۲ جنگ، جنگ نرم را سخت تر و مهم تر از جنگ سخت ارزیابی نموده ، تصریح کردند : این جنگ با فرهنگ ، اراده و آگاهی یک ملت در نبرد است و گستره و محیط این جنگ در فضاهای مجازی و به وسیله تکنولوژی های پیشرفته ماهواره ، اینترنت و …می باشد. 
        ایشان با بیان پیچیدگی جنگ نرم و تلاش مستمر و مداوم دشمنان نظام جمهوری اسلامی دراین عرصه وپس از ۸ سال جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی و اعتیاد را ۲ معضل اجتماعی مهم و خانمانسوز تحمیل شده از سوی آن جبهه به نظام اسلامی ارزیابی نموده و ابراز امیدواری نمودند : با رهبری ها و ارشادات رهبر فرزانه نظام اسلامی ، افسران جبهه جنگ نرم و هوشیاری مردم به ویژه دانشجویان و جوانان خواهیم توانست از این مرحله گذار و حساس نیز به سلامتی عبورر نماییم.
    
      در ادامه ،کارگاه آموزشی در دو بخش مجزا برای آقایان و خانم ها  درموضوعات ” قدرت نرم ، شناخت مبانی جنگ نرم  در ۴ گروه عملی در مورد مسائل ” اقتصادی ،فرهنگی ، سیاسی و اجتماعیبه مدت شش ساعت برگزار گردید و به شرکت کنندگان گواهی حضور اعطاء شد.  
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − 4 =