خانمحمدی: دولت برای جبران خسارات ناشی از سرمازدگی کشاورزان اقدام کند

ابهرآنلاین: خانمحمدی نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی خواستار جبران خسارات کشاورزان و باغداران ناشی از سرمازدگی از سوی رئیس جمهور و معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمدرضا خانمحمدی خرمی در نشست علنی روزسه شنبه ۱۹ فروردین مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی گفت: از رئیس جمهور و معاون برنامه ریزی رئیس جمهور درخواست جبران خسارات ناشی از سرمازدگی باغداران و کشاورزان استان زنجان را دارم.خانمحمدی1

نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارتقاء در کشور گفت: وزارت کشور به دلیل ارائه لایحه ای برای تقسیمات کشوری ارتقاء کشور را متوقف کردند این در حالی است که ممکن است تصویب ضوابط جدید سال ها به طول بیانجامد.

وی گفت: دو شهر استان زنجان که کلیه مراحل ارتقاء طی کرده اما به بهانه تهیه لایحه مسکوت مانده که از وزیر کشور استدعا دارم نسبت به پیشروی این موضوع اقدام کنند.

خانمحمدی افزود: از وزارت نیرو نیز درخواست دارم نسبت به انجام طرح پروژه فاضلاب شهرستان های ابهر و خرمدره اقدام کند.

وی از وزارت بهداشت و درمان نیز درخواست کرد تا برای تکمیل بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی دستورات را صادر کند و نسبت به حداقل سه دستگاه آمبولانس مجهز به شهرستهان های سلطانیه، ابهر و خرمدره اقدام کند و رعایت کیفیت داروهای ساخت داخل نظارت بیشتر وزارت بهداشت ضروری به نظر می رسد.

خانمحمدی خرمی گفت: از وزارت ورزش و جوانان نیز می خواهم نسبت به انتصاب مدیر کل متعهد و متخصص اداره ورزش و جوانان استان تعجیل و نسبت به تخصیص اعتبار جهت تکمیل پروژه های ورزشی شهرستان های ابهر و خرمدره و سلطانیه دستورات مقتضی را صادر کند.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: از رئیس سازمان میراث فرهنگی نیز درخواست دارم نسبت به آثار تاریخی شهرستان سلطانیه و تخصیص اعتبارات لازم اقدام کند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =