تلفات رانندگی نوروز در استان زنجان ۳۰ درصد کاهش یافت

ابهرآنلاین: سرپرست پلیس راه استان زنجان از کاهش ۳۰ درصدی تلفات رانندگی طی ایام نوروز در زنجان خبر داد.

علی‌اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اجرای طرح ویژه نوروزی و کنترل تردد خودروهای عبوری از محورهای مواصلاتی استان از ۲۵ اسفند سال گذشته آغاز شده است.سرپرست پلیس راه استان زنجان

وی با اشاره به اینکه از آغاز تعطیلات نوروزی تا روز گذشته بیش از ۴ میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی استان زنجان تردد کرده‌اند، بیان کرد: این میزان تردد در مقایسه با سال قبل افزایش یافته است.

سرپرست پلیس راه استان زنجان همچنین به تعداد تلفات رانندگی در محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و گفت: طی این مدت ۱۵۰ نفر در محورهای مواصلاتی استان بر اثر تصادفات رانندگی مجروح شده‌اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: خوشبختانه تعداد تلفات رانندگی در محورهای مواصلاتی استان ۳۰ درصد کاهش یافته است.

شیرمحمدی در ادامه با ارائه گزارشی از وضعیت جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان تصریح کرد: در حال حاضر تردد در محورهای ابهر ـ خدابنده، زنجان ـ میانه سنگین است که این امر به علت پایان تعطیلات نوروزی است.

وی در ادامه با تاکید بر رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان در ساعات پایانی سفرهای نوروزی از آنها خواست: نسبت به تنظیم دقیق رانندگی در محورها دقت لازم را داشته و از رانندگی با سرعت بالا خودداری کنند.

سرپرست پلیس راه استان زنجان با تاکید بر استفاده رانندگان از کمربند ایمنی گفت: متاسفانه طی ایام نوروز بیشترین تلفات در حوادث رانندگی ناشی از عدم استفاده از کمربند ایمنی بوده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با آمار گرفته شده متاسفانه بیشترین تلفات حوادث رانندگی ناشی از عدم استفاده از کمربند ایمنی خردسال بوده است که همین امر لزوم توجه بیشتر رانندگان به نکات ایمنی را بیشتر می‌کند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده + یازده =