۴۵۷ نفر در هفته اول نوروز در اماکن اقامتی فرهنگیان ابهر اسکان داده شدند

ابهرآنلاین: مدیر آموزش و پرورش ابهر از اسکان ۸۹ خانواده به تعداد ۴۵۷ نفر در اماکن اقامتی فرهنگیان آموزش و پرورش در هفته اول نوروز در شهرستان ابهر خبر داد.

موسی رضایی در گفت‌و‌گو‌ با خبرنگار تسنیم در ابهر اظهار کرد: در مجموع ۸۹ خانواده ۴۵۷ نفر در اماکن اقامتی فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان ابهر اسکان یافتند که از این تعداد ۸۰ خانواده فرهنگی با ۳۹۷ نفر و ۹ خانواده غیر فرهنگی با ۶۰ نفر اسکان داده شدند.اسکان فرهنگیان

وی با اشاره به اینکه در شهرستان ابهر شش اسکان برای مسافران در نظر گرفته شده است، افزود: خانه معلم، آموزشگاه شبانه روزی امام صادق(ع)، آموزشگاه شبانه روزی شهید رجایی، آموزشگاه شبانه روزی نمونه دولتی قائم، آموزشگاه شبانه روزی فاطمه‌الزهرا(س)، آموزشگاه شبانه روزی وحدت و سالن ورزشی شهید رجایی با تمام امکانات رفاهی برای اسکان فرهنگیان و مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

مدیر آموزش و پرورش ابهر به ظرفیت محل‌های اسکان اشاره و بیان کرد: ظرفیت این محل‌ها به ترتیب ۱۶ نفر در خانه معلم، ۱۰۰ نفر در آموزشگاه امام صادق(ع)،۱۲۰ نفر آموزشگاه وحدت، ۴۵ نفر آموزشگاه قائم، ۴۰ نفر آموزشگاه فاطمه‌الزهرا(س) و ۱۴ نفر نیز سالن ورزشی شهید رجایی است.

وی تصریح کرد: کمبودی از لحاظ مکان برای مسافران نبود و مکان‌های موجود جوابگوی مسافران در ایام بوده است.

رضایی به امکانات رفاهی محل اسکان مسافران اشاره کرد و گفت: در همه این محل‌‌ها امکانات رفاهی از تلویزیون، پتو، وسایل گرمایشی و حمام و دستشویی به صورت مشترک برای مسافران فرهنگی مهیا شده است.

وی خاطر نشان کرد: مدارسی که در مسیر تردد قرار دارند برای اسکان مسافران در مواقع اضطراری در نظر گرفته شده است.

مدیر آموزش و پرورش ابهر به آمار اسکان فرهنگیان سال گذشته در شهرستان ابهر اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۲۵۲ خانواده با تعداد یک هزار و ۹۳ نفر در این شهرستان اسکان داده شده بودند که از این تعداد ۲۲۳ خانواده با ۹۶۳ نفر فرهنگی بوده و ۲۹ خانواده با تعداد ۱۳۰ نفر نیز غیر فرهنگی بودند که در سال ۱۳۹۲ در شهرستان اسکان یافتند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده + چهار =