ستاد اسکان آموزش و پرورش ابهر آماده پذیرش مسافران نوروزی است

ابهرآنلاین: معاون پشتیبانی و برنامه ریزی آموزش و پرورش ابهر گفت: ستاد اسکان آموزش و پرورش ابهر با یک خانه معلم و پنج مرکز اسکان آماده پذیرش مسافران نوروزی است.

محمدرضا حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان با اشاره به اینکه این ستاد با در نظر گرفتن شش مرکز آماده پذیرش شبانه ۳۰۰ نفر مسافر است، اظهار کرد: این شش مرکز شامل یک خانه معلم و تعداد پنج مدرسه شبانه‌روزی درجه الف هستند.مسافران نوروزی

وی با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی سال ۹۲ در مجموع یک هزار و ۹۳ نفر در قالب ۲۵۲ خانواده را در اماکن اقامتی فرهنگیان آموزش و پرورش ابهر پذیرش کرده‌اند، افزود: از این تعداد ۲۲۳ خانواده فرهنگی، ۲۹ خانواده غیر فرهنگی، ۹۶۳ نفر فرهنگی و ۱۳۰ نفر غیر فرهنگی بوده است.

معاون پشتیبانی و برنامه ریزی آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: امسال نیز با هماهنگی‌های صورت گرفته از ۲۸ اسفند تا ۱۲ فروردین ۹۳ آماده پذیرش از مسافران نوروزی به ویژه فرهنگیان هستیم.

وی خاطر نشان کرد: متقاضیان اسکان می‌توانند برای تعیین محل اسکان خود به آموزش‌وپرورش شهرستان ابهر مراجعه کنند و علاوه بر آن از بسته‌های فرهنگی نیز بهره‌مند شوند.

حیدری افزود: مهلت تمدید مدت اسکان هر سه روز یک بار انجام می‌شود و در جلسه‌ای به منظور تعیین میزان هزینه دریافتی تصمیم گرفته شد تا مبلغی پایین‌تر از هزینه دریافتی دریافت شود.

وی با اشاره به اینکه خانه معلم نسبت به اسکان درجه الف بهتر است، گفت: قیمت‌های مشخص شده برای خانه معلم عبارت است از ۱۴۰ هزار ریال برای فرهنگیان، ۲۵۰ هزار ریال برای سایر کارکنان، ۳۲۰ هزار ریال برای مشاغل آزاد که این مقادیر به ترتیب از ۱۸۰ هزار ریال، ۲۸۰ هزار ریال و ۴۰۰ هزار ریال کاهش یافته‌اند.

معاون پشتیبانی و برنامه ریزی آموزش و پرورش شهرستان ابهر با بیان اینکه پنج مدرسه شبانه‌روزی تعیین شده برای اسکان مسافران درجه الف هستند و مدارس درجه ب و ج نداریم، گفت: هزینه دریافتی این مدارس شبانه‌روزی برای فرهنگیان ۱۴۰ هزار ریال، سایر کارکنان ۲۵۰ هزار ریال و مشاغل آزاد ۳۲۰ هزار ریال است.

وی خاطر نشان کرد: امکانات رفاهی خانه معلم شامل: سیستم گرمایشی، تخت‌خواب، حمام اختصاصی، یخچال، تلویزیون، فرش، پتو و بالش است.

حیدری افزود: امکانات رفاهی مدارس درجه الف شامل: حمام و آشپزخانه مشترک، فرش، بالش، پتو، یخچال و سیستم گرمایشی است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − شش =