بیش از ۵۰ درصد جمعیت استان زنجان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند

ابهرآنلاین: مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: بیش از ۵۰ درصد جمعیت این استان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند.

به گزارش ایرنا ابراهیم شکیبی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: هم اکنون ۵۰۴ هزار و ۲۱۵ نفر از جمعیت این استان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند و خدمات متعددی به متقاضیان ارائه می شود.تامین-اجتماعی

وی یادآورشد: تعداد بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی در این استان ۱۶۹ هزار و ۵۸۷ نفر و مستمری بگیران ۲۳ هزار و ۴۹۵ نفر را شامل می شود.

شکیبی افزود: طی سال جاری نیز ۱۷۰ هزار نفر از اقشار مختلف مردم تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: ۱۰ ماهه نخست امسال یک میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال حقوق مستمری بگیران تحت پوشش این سازمان پرداخت شده که تا پایان سال این رقم به ۲۱۰ میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.

مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: مجموع مستمری پرداختی به بازنشستگان، از کار افتادگان و بازماندگان تحت پوشش این سازمان یکهزار و ۷۲۲ میلیارد ریال بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۴ درصد افزایش نشان می دهد.

وی یادآورشد: مجموع پرداختی به مقرری بگیران بیمه بیکاری این استان تا کنون بالغ بر ۲۱۷ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد رشد نشان می دهد.

شکیبی افزود: هم اکنون تعداد مقرری بگیری بیکاران این استان چهار هزار و ۸۰ نفر است و خدمات لازم ارائه می شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان نیز گفت: طی ۱۰ ماهه نخست امسال ۶۰۲ هزار بیمار در مراکز اداره کل به طور سرپایی ویزیت شده اند.

محمد محمدی افزود: طی مدت زمان یاد شده ۱۹ هزار و ۸۰۰ بیمار در بیمار ستان های امام حسین (ع) شهر زنجان و امید ابهر بستری و هشت هزار نفر نیز تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

وی یادآورشد: شش هزار و ۶۰۰ مورد تولد در بیمارستانهای تحت پوشش تامین اجتماعی به وقوع پیوسته و ۶۹۰ نفر نیز به مراکز پاراکیلینکی مراکز مراجعه کرده اند.

محمدی افزود: یکی از اقدامات مهم مدیریت درمان تامین اجتماعی این استان طرح تکریم سالمندان است و طی مدت زمان یاد شده ۱۳۸ هزار سالمند بدون نوبت ویزیت ودرمان شده اند.

مدیر شعب بانک رفاه استان زنجان نیز گفت: طی ۱۰ ماهه نخست امسال بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تسهیلات به اقشار مختلف جامعه در حوزه های صنعت، کشاورزی، بازرگانی و خدمات پرداخت شده است.

محمد الله مرادی افزود: طی مدت زمان یاد شده ۵۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه و ۱۰ میلیارد ریال هم تسهیلات بازسازی واحد مسکونی و سایر موارد پرداخت شده است.

وی اظهار کرد:توسعه و ارائه خدمات این بانک در ابعاد گوناگون از برنامه های مهم بانک رفاه این استان است و در این مسیر حرکت می کند.
انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش − سه =