تلاش برای بازگشایی راه ارتباطی ۲۹ روستای استان زنجان

زنجان – ایرنا – مسوول مدیریت راه های استان زنجان گفت: همچنان راه ارتباطی ۲۹ روستای این استان بسته است.

مسعود خوشکام، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راه ارتباطی ۳۴ روستای زنجان سه شنبه شب گذشته بر اثر وزش باد و وقوع کولاک برف بسته شد که با تلاش راهداران تاکنون مسیر پنج روستا بازگشایی شده است.راه روستایی2

وی اظهار کرد: راهداران مستقر در محورهای ارتباط روستایی زنجان، در تلاش هستند تا آخر وقت امروز راههای ارتباط روستایی بسته شده را در منطقه را بازگشایی کنند.

خوشکام با یادآوری اینکه استان زنجان دارای ۹ حوزه استحفاظی خدابنده، ماهنشان، طارم، زنجان، زنجانرود، ایجرود ، ابهر، خرمدره و سلطانیه است، افزود: این تعداد راه ارتباطی روستایی مسدود شده در حوزه های استحفاظی زنجان، ماهنشان، طارم، ایجرود، سلطانیه، ابهر و خرمدره قرار دارد که با تلاش راهداران در اولین فرصت بازگشایی خواهند شد.

وی افزود: در برخی از محورهای ارتباط روستایی هنگام وزش باد، باز کردن مسیرها توسط عوامل راهداری کاری بیهوده به نظر می رسد چرا که پس از مدتی کوتاه، کولاک های موضعی این مسیرها را مجددا مسدود و تلاش ها را بی نتیجه می کند.

به گزارش ایرنا، در ۲۸ راهدارخانه استان زنجان نزدیک به ۵۰۰ نفر درقالب ۵۵ اکیپ راهداری با در اختیار داشتن ۱۸۰ دستگاه خودرو سبک، سنگین و نیمه سنگین مشغول ارایه خدمت هستند تا رانندگان و مسافران سفر ایمنی را داشته باشند.

وی ادامه داد: لازم است رانندگان قبل از ورود به جاده ها از وضعیت محورهای ارتباطی با تلفن های ۷۲۷۲۰۲۷- ۰۲۴۱ و گویای ۱۴۱ اطلاع حاصل کنند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × چهار =