انجام۹ کیلومتر لوله گذاری در شبکه توزیع آب در زنجان

ابهرآنلاین: مدیرعامل آبفای زنجان گفت: در راستای مدیریت مصرف در ۹ ماهه نخست سال ۹۲ بیش از ۹ کیلومتر لوله گذاری اصلاح و توسعه شبکه در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره، ماهنشان و دندی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان مسلم پورنصرت اظهار کرد: جنس لوله‌های بکار رفته از نوع پلی اتیلن به قطرهای ۱۱۰، ۱۶۰، ۲۰۰،۲۵۰ و ۶۰۰ میلی متر با هدف تامین فشار و نوسازی شبکه انجام شده است.لوله گذاری آب

وی افزود: در این راستا تعداد یک هزار و ۴۵۸ فقره انشعاب فرسوده نیز نوسازی شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان زنجان به حفاری و تجهیز چاه در شهرهای ابهر و گرماب اشاره کرد و گفت: حفاری این چاه‌ها منجر به افزایش ظرفیت تامین آب به میزان  ۶۵ لیتر بر ثانیه شد.

وی با اشاره به احداث مخازن ذخیره آب در ۹ ماهه تصریح کرد: مخزن ۳ غربی و ۴ شرقی در شهر زنجان هر کدام با ظرفیت ۱۵ هزار مترمکعب با بیش از ۸۰ درصد پیشرفت در دست ساخت است.

پورنصرت بیان کرد: مخزن ۵ هزار مترمکعبی خرمدره و ۲ هزار مترمکعبی هیدج در دست احداث است که جمع مخازن در دست ساخت ۴۴ هزار متر مکعب است.

وی به ایستگاه‌های پمپاژ در دست ساخت اشاره کرد و گفت: ایستگاه پمپاژ ۲ غربی با ۸۶ درصد پیشرفت در دست ساخت است و تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − 6 =