خان محمدی: اجلاس داووس زمینه حضور سرمایه گذاران خارجی در کشور را تسهیل می کند

ابهرآنلاین:نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: سخنرانی رییس جمهوری ایران در اجلاس داووس زمینه ورود سرمایه گذاران خارجی را به کشور تسهیل می کند.

محمدرضا خان محمدی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: دعوت رییس جمهوری ایران در اجلاس داووس برای مشارکت و حضور سرمایه گذاران دنیا در ایران برکات فراواتی به دنبال دارد و می تواند در توسعه اقتصادی کشور نقش تعیین کننده داشته باشد.خانمحمدی1

وی ادامه داد: ایجاد فرصت های جدید شغلی، بهبود وضع اقتصاد خرد و کلان بویژه تولید از نتایج اثرگذار مشارکت سرمایه گذاران خارجی در ایران است.

وی اظهار کرد: صنعت کشور با معضلات و مشکلات متعدد مواجه است و سرمایه گذاری لازم در این بخش بویژه مشارکت کشورهای دیگر می تواند نتایج بهتری به همراه داشته باشد.

نماینده ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی گفت: رتبه دوم ذخایر گازی جهان مختص ایران است اما جزو ۲۰ کشور است که بهره برداری مناسب از مشتقات آن ندارد.

وی یادآوری کرد: ۹۰ درصد ذخیره گازی کشور را متان تشکیل می دهد و تولید آن به محصولات متعدد پتروشمی تحول اساسی را در کشور ایجاد می کند.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان بیش از گذشته در صدد به انزوا کشاندن جمهوری اسلامی ایران در صحنه بین المللی هستند و هر بار با ناکامی مواجه شده اند.

وی اظهار کرد: سخنرانی دکتر روحانی در اجلاس داووس نگرش مردم جهان بویژه کشورهای اروپایی را نسبت به ایران تغییر داده است.

خان محمدی افزود: ایران کشوری امن برای سرمایه گذاری بوده و مشارکت سرمایه گذاران در حوزه های مختلف و اجرای کامل توافق ژنو در تحقق برنامه های ترسیم شده اثرگذار است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × یک =