۳۵ پروژه در ابهر در دهه فجر آماده افتتاح است

ابهرآنلاین: فرماندار ابهر تعداد پروژه‌های آماده افتتاح در سطح شهرستان ابهر را ۳۵ پروژه اعلام کرد.

نورالدین رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها در دهه فجر سال‌جاری اشاره کرد و اظهار کرد: این پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله عمرانی، سرمایه‌گذاری، کشاورزی، تولیدی، صنعتی و خدماتی افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.فرماندار ابهر1

وی تعداد پروژه‌های آماده افتتاح را در سطح شهرستان ابهر ۳۵ پروژه اعلام کرد و ادامه داد: سه پروژه هم همزمان با دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار ابهر اعتبار در نظر گرفته شده برای پروژه‌های آماده بهره‌برداری و کلنگ‌زنی را ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

این مسئول تعداد اشتغال ایجاد شده ناشی از پروژه‌های آماده افتتاح را در شهرستان ابهر یک‌هزار و ۵۸۱ شغل اعلام کرد و گفت: ۵۶۱ شغل از این مجموع مستقیم خواهد بود.

رفیعی از بهره‌برداری هشت پروژه در حوزه برق اشاره کرد و ادامه داد: در دهه فجر سال‌جاری چهار پروژه در حوزه صنعت، دو پروژه در حوزه کشاورزی، چهار پروژه در امور آموزشی و خدماتی، یک پروژه مسکن مهر ۱۴۴ واحدی و ۱۹ پروژه در حوزه عمران شهری از جمله پروژه‌های آماده افتتاح در دهه فجر سال‌جاری است.

وی اعتبار پروژه‌های آماده بهره‌برداری را ۴۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: اعتبار لازم برای پروژه‌های آماده کلنگ‌زنی ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

فرماندار ابهر گروه صنعتی آنا عایق، شرکت آذرین تاک ارغوان، شرکت دماوند آب و مرغداری گوشتی را از جمله پروژه‌های شاخص آماده بهره‌برداری شهرستان ابهر در ایام دهه فجر اعلام کرد.

این مسئول، سایت مشاغل آلاینده، پروژه میدان احشام و ساختمان آتش‌نشانی را سه پروژه آماده کلنگ‌زنی در این شهرستان اعلام کرد و افزود: کلنگ‌زنی و احداث این پروژه‌ها در واقع به نوعی اقدامات خدماتی محسوب می‌شود.

رفیعی تعداد برنامه‌های فرهنگی برنامه‌ریزی شده برای اجرا در شهرستان ابهر را ۳۵۰ برنامه‌ عنوان کرد و ادامه داد: این برنامه‌ها شامل مسابقات فرهنگی و ورزشی هم می‌شود.

وی دیدار با خانواده‌های شهدا به ویژه خانواده شهدای دوران انقلاب را از جمله برنامه‌های فرهنگی ایام دهه فجر سال‌جاری اعلام کرد و گفت: تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب با استفاده از رسانه‌ها به ویژه مطبوعات محلی از دیگر برنامه‌های فرهنگی این دوره است.

فرماندار ابهر از برگزاری مسابقات قرآنی در رشته‌های حفظ و مفاهیم به مناسبت دهه فجر خبر داد و افزود: برخی از برنامه‌ها هم به صورت سراسری برگزار می‌شود.

این مسئول مانور روز ۱۲ بهمن‌ماه را از جمله برنامه‌هایی اعلام کرد که همزمان با سراسر کشور در ابهر برگزار می‌شود.

رفیعی از برگزاری همایش یادواره شهدا در شهرستان ابهر خبر داد و اذعان داشت: این همایش با حضور حجت‌الاسلام ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ابهر و شهرهای دیگر این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 4 =