بزرگترین مدرسه خیرساز ابهر دهه فجر امسال افتتاح می شود

ابهرآنلاین: مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: همزمان با دهه فجر امسال، هنرستان ۲۰ کلاسه خیرساز گروه صنعتی هوایار، به عنوان بزرگترین پروژه خیرساز این شهرستان افتتاح خواهد شد.

محمدحسن برجی روزشنبه بابیان این مطلب به خبرنگاران افزود: این هنرستان با سه هزارو ۱۹۵مترمربع ساختمان آموزشی، سه هزارو ۹۷۲ مترمربع محوطه، ۸۳ مترمربع سرایداری، سرویس بهداشتی ۱۲ چشمه ۱۱۰ مترمربع، محوطه سازی دوهزارو ۷۵۰ متر و دیوارکشی به طول ۲۷۵ متر دارای ۲۰ کلاس درس، سه سالن بزرگ اجتماعات و سه آزمایشگاه و کارگاه است.کلاس درس1

وی یادآورشد: این پروژه با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال توسط گروه صنعتی هوایار در بهمن ماه سال ۹۰ کلنگ زنی شد و دهه فجر امسال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

مسوول روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان ابهر با بیان اینکه سال گذشته ۲۱ کلاس درس توسط خیرین در این شهرستان ساخته شده و به بهره برداری رسیده است خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز ۶۲ کلاس درس توسط خیرین در دست ساخت است که این امر باعث شده شهرستان ابهر رتبه اول خیرین مدرسه ساز را در استان کسب کند.

برجی ادامه داد: علاوه بر هنرستان ۲۰ کلاسه هوایار، دبستان ۱۸ کلاسه خیرساز دکترکاشانی در ابهر با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد، دبستان ۱۲ کلاسه خیرساز دکتر حسینی در صائین قلعه با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد و مدرسه راهنمایی ۱۲ کلاسه خیرساز کردبچه با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد از دیگر طرح های در دست ساخت خیرین این شهرستان هستند.

برجی گفت: در زمین اهدایی وراث مرحوم خانصنمی در بلوار ۱۷ شهریور ابهر نیز مدرسه ۱۶ کلاسه توسط دولت دردست ساخت بوده که ارزش زمین این پروژه ۲۵میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ کلاس درس نیز توسط دولت درهشت سال گذشته در این شهرستان ساخته شده است، افزود: ۴۲ کلاس نیز توسط دولت دراین شهرستان دردست ساخت است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 2 =