مرکز فناوری نانو در دانشگاه آزاد واحد ابهر راه اندازی میشود

ابهرآنلاین: معاون علمی پژوهشی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: مرکز فناوری نانو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر راه‌اندازی می‌شود.

امین کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بسیج دانشجویی در طول سال برنامه‌های مختلفی در سطح استان زنجان برگزار می‌کند.دانشگاه آزاد

وی با اشاره به اینکه مرکز فناوری نانو شهید چمران زیر نظر بسیج دانشجویی کل کشور است، تصریح کرد: در کل کشور مراکز فناوری نانو مستقر شده است.

معاون علمی پژوهشی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه آیین نامه راه‌اندازی مرکز فناوری نانو در سطح کشورمان صادر شده است، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر نیز برای ایجاد این مرکز پیش‌قدم شده و مجوز ایجاد آن در دانشگاه آزاد ابهر گرفته شده است.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه شورای مرکزی استان شامل پنج نفر عضو اصلی و صاحب رای است، گفت: هر کدام از اعضای شورا و هسته علمی نانو بسیج دانشجویی دانشگاه وظایف خاصی بر عهده دارد.

کاظمی ادامه داد: راهکارهای اجرایی برای عملیاتی شدن این امر در دانشگاه‌های عضو انجام می‌پذیرد.

وی با اشاره به اینکه مرکز فناوری نانو دیگری در سطح استان زنجان راه‌اندازی می‌شود، اضافه کرد: سازمان علمی پژوهشی فناوری با همکاری سپاه استان زنجان این مرکز را راه‌اندازی می‌کند.

معاون علمی پژوهشی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به اینکه احتمالا این واحد در مرکز رشد زنجان راه‌اندازی می‌شود، اظهار کرد: بیشتر دانشگاه‌های فعال استان زنجان ظرفیت راه‌اندازی مرکز فناوری نانو را دارند.

این مسئول خاطر نشان کرد: در هر یک از دانشگاه‌های فعال استان زنجان متناسب با استعدادهای دانشگاه مراکز فناوری مستقر می‌شود.

کاظمی گفت: امید است برگزاری برنامه‌های مختلف در حوزه‌ علمی و پژوهشی بسیج دانشجویی برای دانشجویان مفید واقع شود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × پنج =