شست‌وشوی ۵۰ درصد شبکه جمع‌آوری فاضلاب ابهر و زنجان

ابهرآنلاین: معاون آبفای زنجان از شست‌وشو و سم‌پاشی ۵۰ درصد از شبکه جمع‌آوری فاضلاب زنجان و ابهر در شش ماه نخست امسال خبر داد.

علی محمد نادرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار کرد: در شش ماهه نخست امسال بیش از ۵۰ درصد شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهرستان‌های زنجان و ابهر شستشو و سم‌پاشی شده است که باقیمانده شبکه نیز تا پایان سال شست‌وشو و سم‌پاشی می‌شود.آبفا

وی تصریح کرد: در شش ماهه نخست امسال ۳٫۳۲ میلیون مترمکعب فاضلاب در شهر زنجان جمع‌آوری و تصفیه شده است.

معاون بهره‌برداری شرکت آبفای زنجان به جمع آوری فاضلاب در شهرستان ابهر اشاره کرد و افزود: در این مدت در شهرستان ابهر ۳۰۲ هزار مترمکعب فاضلاب جمع‌آوری شده است.

وی درباره احداث شبکه جمع‌آوری فاضلاب گفت: برای تحت پوشش قرار دادن فاضلاب همه مشترکان شهر زنجان باید تعداد ۶۴۰ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب احداث می‌شد که از این مقدار ۲۸۰ کیلومتر عملیاتی شده و باقیمانده در سال‌های آینده با توجه به تامین اعتبار لازم اجرا می‌شود.

نادرخانی بیان کرد: فاز نخست تصفیه خانه ۱۲۵ هزار نفر ظرفیت دارد که توان تصفیه ۳۲۰ لیتر بر ثانیه فاضلاب را دارد که در حال حاضر ۱۰۰ هزار نفر از خدمات جمع‌آوری بهداشتی فاضلاب و تصفیه آن بهره‌مند هستند.

وی گفت: اجرای طرح مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان به ظرفیت ۲۲۰ هزارنفر و ارتقاع مدول اول تصفیه خانه در مدار بهره‌برداری از ۱۲۵ هزار نفر به ۱۹۰ هزار نفر به روش B.O.T در دست  پیگیری است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. ابهری می گوید

    بزرگترین مشکل ابهربهداشت است که درنظرسنجی منظورنشده است.باتکمیل شبکه های فاظلاب گوشه ای ازآن حل خواهدشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =