خان محمدی:تمام تلاشم را برای رفع مشکل بیکاری در منطقه به کار خواهم بست

ابهرآنلاین: نماینده مردم ابهر در مجلس، گفت: امروز یکی از مشکلات مشترک در همه حوزه‌های انتخابیه، مسئله بیکاری و نیاز به اشتغال پایدار است؛ من به عنوان نماینده مردم تمام تلاش خود را به‌ کار خواهم بست تا مشکل بیکاری در کلیه مناطق حوزه انتخابیه‌ام حل شود.خانمحمدی1

به گزارش خانه ملت؛ امروز یکی از مشکلات  مشترک در همه حوزه‌های انتخابیه، مسئله بیکاری و نیاز به اشتغال پایدار است. نماینده مردم ابهر و خرم دره در مجلس شورای اسلامی نیز این مسئله را بیان کرده و تأکید داشته است که نمایندگان مجلس به جد پیگیر حل مشکلات مربوط به بیکاری هستند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی  با بیان این مطلب افزود: ایجاد اشتغال یا معرفی فرد به ادارات اصلا از وظایف نمایندگان نیست.
وی توضیح داد: نمایندگان دو وظیفه اصلی دارند؛ وضع قوانین و نظارت عالیه بر عملکرد مسئولان اجرایی.
این نماینده مجلس نهم شورای اسلامی در ادامه گفت: با این حال در زمان ملاقات مردمی یا بازدید از مناطق مختلف بیشترین درخواست مردم از نماینده‌شان بحث اشتغال است.

وی با تأکید بر این مطلب که این موضوع با جدیت از سوی نمایندگان پیگیری می‌شود، افزود: جوانان کشور ما پتانسیل‌های بالایی دارند و به لحاظ علمی و معرفتی قابل توجه‌اند با وجود این توانمندی‌ها بیکاری شایسته جوان‌های ما نیست و مسئولان باید برای حل این معضل توجه بیشتری به‌کار ببرند.

خان‌محمدی با بیان این‌که من به عنوان نماینده مردم تمام تلاش خود را به‌ کار خواهم بست تا مشکل بیکاری در کلیه مناطق حوزه انتخابیه‌ام حل شود، به روزنامه زنگان گفت: چندی پیش عنوان کردم که برای حفظ اشتغال در منطقه ابهر و خرمدره ۳۰مقام و مسئول کشوری را به منطقه آوردم تا مشکل بیکاری حل شود. بار دیگر هم این مطلب را عنوان می‌کنم که مجمع نمایندگان تلاششان این است با تقویت صنعت و دعوت مسئولان به‌صورت حداکثری این معضل را مرتفع سازند.

انتهای پیام/
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. neda می گوید

    باید دست مریزاد گفت به اقای دکتر خان محمدی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − هشت =