۲ هزار داوطلب زنجانی در آزمونهای ادواری شرکت کردند

ابهرآنلاین: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: در۱۰ماهه سالجاری بیش از دو هزار نفردرآزمون های ادواری استان زنجان شرکت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا قاسم صیادی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا گفت : در راستای برنامه عملیاتی سند راهبردی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، آزمون ادواری در۱۰ماهه سالجاری براساس تقویم وبرنامه زمانبندی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور درسه مرحله درماههای خرداد، مرداد و آبان سالجاری همزمان با سراسرکشوردر نیز برگزار شد که در این مدت دو هزار و ۱۶۹ داوطلب در این آزمونها حضور داشتند.فنی و حرفه ای
وی با اشاره به اینکه آزمون ادواری استان زنجان در هفت حوزه در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده، طارم، خرم‌دره و ماهنشان وایجرود برگزار می گردد، افزود: این آزمون در دو گروه خواهران و برادران و دربیش از۶۵ حرفه مختلف فنی وخدماتی بصورت سراسری است.
مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان تاکید کرد: کلیه مراحل برگزاری این آزمون بصورت الکترونیکی و از طریق پورتال وسایت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به نشانی www.advari.irantvto.ir انجام می پذیرد.
صیادی با بیان اینکه یک هزار و ۵۴۳ نفر از آقایان و ۶۲۶ نفر از خانمها در آزمون ادواری شرکت کردند، افزود: بیشترین شرکت‌کنندگان این آزمون درحوزه شهر زنجان به تعداد۹۵۶ نفر و کمترین آن مربوط به حوزه شهرستان طارم به تعداد۵۰ نفر بوده است.
وی تصریح کرد: درمجموع ۴۸% داوطلبین درسطح استان درآزمون ادواری قبول شده اند.

پایان پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − یازده =