از اول مهر تا نیمه دی ماه؛افزایش ۴۰ درصدی بارندگی در استان زنجان

ابهرآنلاین: مسئول هواشناسی استان زنجان، با اشاره به اینکه از از اول مهرماه تا ۱۴ دی ماه سالجاری۱۲۹ میلی متر بارش برف و باران در استان داشتیم گفت: میزان این بارش نسبت به دوره بلند مدت که ۹۵ میلی متر بود ۴۰ درصد رشد داشته است .
 احد یاغموری در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: در این راستا میزان بارش در سال گذشته از اول مهرماه تا ۱۴ دی ماه ۱۱۳ میلی متر بوده است.

وی به دمای کنونی شهر زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر دمای شهر زنجان حداقل ۵ درجه سانتیگراد زیر صفر و حداکثر دو درجه سانتیگراد  بالای صفر است که نسبت به دیروز هوای زنجان سه درجه گرم تر شده است.بارندگی

مسئول هواشناسی استان زنجان، همچنین به دمای هوای شهر زنجان و مناطق مختلف استان در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کردو گفت: در این راستا دمای شهر زنجان دیروز حداقل ۷ و حداکثر ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر، خرمدره و ابهر حداقل و حداکثر۱ و۴ ، قیدار حداقل و حداکثر ۱۰و ۴، ماهنشان حداقل ۵ و حداکثر ۵ درجه سانتیگراد ، آببر حداقل و حداکثر ۳و۸، سلطانیه ۳و۶ و زرین آباد حداقل و حداکثر ۳و۷ درجه سانتگیراد بوده است.

یاغموری، به وضعیت استان در ۲۴ ساعت آینده اشاره کردوگفت: هوای زنجان ابری تا قسمتی ابری و با بارش برف همراه خواهد بودو این سامانه فردا از استان خارج خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × پنج =