از روز سه شنبه بارش برف زنجان را فرا می گیرد

ابهرآنلاین: رییس اداره تحقیقات و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: بر اساس پیش بینی صورت گرفته ، زنجانی ها در روز سه شنبه شاهد ریزش برف در مناطق مختلف این استان خواهند بود.

احد یاغموری، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: تا ظهر امروز ، آسمان زنجان عمدتا صاف و گاهی با وزش باد همراه خواهد بود.برف3

وی اظهار کرد: از اواخر وقت امروز /دوشنبه/ نیز بر اثر ورود سامانه ای جدید از نوار غرب کشور، این استان نیز تحت ثاثیر قرار گرفته و علاوه بر بارش برف ، میزان دما نیز بین سه تا شش درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.

یاغموری پیش کرد: این سامانه روز چهارشنبه از استان زنجان عبور خواهد کرد و روزهای پنجشنبه و جمعه نیز صاف خواهد بود.

رییس اداره تحقیقات و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان به میزان دمای نقاط مختلف این استان در طی ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: در طی این مدت ، زرین آباد مرکز شهرستان ایجرود با حداقل دمای ۱۷ درجه سانتیگراد زیر صفر و حداکثر صفر، و آببر مرکز شهرستان طارم نیز با حداقل دمای صفر و حداکثر ۱۰+ به ترتیب سردترین و گرمترین نقطه این استان بودند.

وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته حداقل دمای خدابنده ، زنجان، ابهر- خرمدره و ماهنشان به ترتیب ۱۳، ۱۲، ۱۰ و ۹ درجه سانتیگراد زیر صفر و حداکثر نیز صفر، ۲+، ۵+ و ۳+ گزارش شد.

یاغموری، دمای فعلی شهر زنجان را ۱۲ درجه سانتیگراد زیر صفر اعلام کرد و افزود: این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت دو درجه سانتیگراد گرمتر شده است.

انتهای پیام /

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 + بیست =