بارش برف، سارق زورگیر را در مسیر ابهر- شریف آباد زمین‌گیر کرد

ابهرآنلاین: سارق زورگیر که با سرقت پول از یک عابر در حال فرار بود،  به علت برفی بودن جاده ابهر- شریف آباد دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهردر گفتگو  با خبرنگاران  گفت:  سارق زورگیر زنجانی که از یک مسافر، مبلغ سه میلیون تومان سرقت کرده و در حال فرار بود، با گیـــر کردن خودرواش در بــرف، ‎ دستگیر شد.

defaultوی افزود: ماموران انتظامی شهرستان ابهر، از زورگیری فردی در مسیر شریف‎آباد ـ ابهر مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند، پس از حضور ماموران در محل، فردی به واحد گشت پلیس گفت: پدر خانمم درخواست سه میلیون تومان پول کرد و من که این مبلغ را در منزل داشتم، برداشته و به سمت شریف‌آباد حـرکــت کـردم. در ســه‌راهــی شــریــف‎آباد ایستاده بودم که یک دستگاه پیکان‌وانت با دو نفر سرنشین جلوی من توقف، که با درخواست آن‌ها سوار خودروی شان شدم. در مسیر، خودرو از مسیر اصلی خارج و به سمت جاده خاکی پیچید و مــن اعـتراض کــردم، اما توجه نکردند و پولم را سرقت و من را از خودرو بیرون انداختند.

وی ادامه داد: سارقان حین فرار خودروشان در برف ‌گیر کرد  و من با کمک چند نفر از اهالی شریف آباد توانستیم یکی از زورگیران را دستگیر نموده و پلیس را در جریان موضوع قرار دهیم. فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با تاکید بر اینکه تلاش برای دستگیری متهم دیگر ادامه دارد، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و اقدامات قانونی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × پنج =